Boosas Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 For ett par dager siden tok mitt Nvidia XFX geforce 8800 ultra kvelden. Jeg kjøpte kortet på komplett.no andre medlemer snakker om at jeg har krav på reklamasjon, sjekket på komplett og der står det at jeg har 24 måneders garanti. Jeg kjøte kortet rundt juli/august 2007 så jeg har nok forsatt 1 måned tilgode på garantien, men spørsmålet er det komplett jeg må henvende meg til for å kreve nytt skjermkort eller er det fabrikanten nVidia selv jeg må kontakte? har ikke så mye erfaring med dette Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Henvend deg til komplett. Kompletts fremgangsmåte: * - Logg deg inn på din konto. * - Bruk så søkemotoren til å finne frem til ordren du skal registrer retur på. * - Gå inn på ordren. * - Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUKTER INNENFOR GARANTI. * - Velg antall av produktet som skal returneres og skriv inn bankkonto nr. ditt. * - Trykk RETURNERE MERKEDE LINJER. * - Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen. * - Fyll til slutt ut Auto-reply tracking nr. hvis du har vært i kontakt med oss pr. e-post ang. denne saken/returen. * - Trykk VELG LEVERINGSADRESSE. * - Sjekk at adressen din er riktig. * - Trykk SEND RETURFORESPØRSEL. Endret 19. juni 2009 av OndApe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå