Gå til innhold

oppgradering til i7, budsjett under 10k

Anbefalte innlegg

Begge forslaga høyres fornuftige ute ravii :thumbup: Det er godt mogleg eg går for det siste alternative grunna freistinga for eit Gigabyte hovudkort er ganske stort no.

Sidan speling er så viktige som det er, og eg ikkje trur eg har bruk for Quadro skjermkort blir det nok eit nVidia eller AMD/ATI skjermkort. Skal sjå kva budsjettet strekker til, men dersom nVidia er betre i redigering i Adobe programmer som blir mest brukt er dette med stort sannsyn mest aktuelt. Er litt fristande å fleske til med GTX 285 :innocent:

Hovudsakleg er det Adobe program som blir brukt til video- og biletredigering. Mest brukt til redigering er programma i adobe sin CS3 pakke, med Photoshop og After Effects. Bruker og Sony Vegas (ikkje nyaste versjon) til videoredigering.

Sidan prisen ikkje er så stor, og eg har høyrd så mykje positivt om Intel SSD-en blir det truleg denne. Då vil eg heller kjøpe ein til når prisen kryp ned mot 1500 kroner.

Til alle de som seier ram er overkill; på "jobb" (ekstrem pc til ein eg kjenner, som eg låner når min ikkje strekk til) bruker eg til vanleg mellom 6 og 8 GB når eg redigerer. Kvifor skal eg då gå til innkjøp av "berre" 6GB når eg kan kjøpe 12GB?

@c7Nn: Bilig SSD fins vell strent tatt ikkje då 1000 kroner for ein harddisk er særs dyrt. Når eg først skal ha meg SSD kjøper eg ikkje den billigaste eg finn, berre for å skyra over at eg har SSD som systemdisk. Då legg eg heller i nokon ekstra kroner for å få ein SSD som gjer at eg verkeleg merkar skilnad frå dei gamle diskane.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å gå for en intel x25-M til et slikt oppsett. Du slipper da å tenke på RAID, og får bedre ytelse som OS-disk enn du ville fått av et RAID med andre SSDer til samme pris. Intel x25-M eier nemlig på IOPS (spesielt ved høyere QD, som de ofte ikke tar med i benchmarks.)

Her er en liten graf for å ilustrere:

post-163450-1245536241_thumb.jpg

IO-pattern de fleste av oss kommer bort i til daglig ligner på workstation, og her ser man tydelig forskjellen på harddisker, billig-SSDer (som Titan/Apex ol.), gode SSDer (Vertex, Falcon, Samsung), og x25-M.

I rest my case ;)

Edit: Kort for klaring på queue depth:

1-8 er veldig lett bruk, 8-64 er normalt på systemdisker, og 64+ viser tung (mot disk) multitasking som f.eks torrents + virus-scan + installasjon av program.

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

@ravii: For augneblinken har eg ikkje noko anna lydkort diverre. Musikkinnspeling blir primært gjort på kompisen min sin "ekstrempc", så redigerer eg i ettertid lydklippa. For meg har dette til no vore nok, då eg ikkje har dei store behova for lydredigering. I framtida blir det nok aktuelt for meg og å kjøpe eit eige lydkort, men då snakkar me fort 4-5000 kronersklassen noko som er for dyrt i augneblinken.

@GullLars: Tusen takk for godt svar, og gode forklaringar GullLars. Kjekt at nokon har betre greie på SSD enn meg, det blir nok ein Intel X25-M då på meg.

Dersom ingen har store motstillingar mot dette oppsettet blir nok pc-en sjåande slik ut:

• Gigabyte GA-EX58-UD5 (skal kjøpast)
  • Intel i7 920 d0 (skal kjøpast)
  • 2 stk Corsair Dominator DDR3-1600 6 GB (skal kjøpast)
  • Nvidia GeForce GTX 285 (skal kjøpast)
  • Intel X-25 (skal kjøpast)
  • GIGABYTE ODIN Pro_800W m/Kabler (har)
  • Antec P182 (har)
  • Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM (har)
  • Blu-ray lesar (har)
  • Diverse harddiskar (har)

Serveren vil ha desse delane:

• XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 500M (har)
  • Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz (har)
  • Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775 (har)
  • Corsair Dominator TWIN2X PC8500 4GB DDR2 (har)
  • Antec Sonata III med 500W PSU (skal kjøpast)
  • Diverse harddiskar (har)

Har nokon forslag til ein billig og god LGA-775 cpu-kjølar?

Lenke til kommentar

Liten update: Grunna ein "litt" større feil hjå skattekontoret, ser det ut som pengane eg skulle få plutseleg var restskatt eg må betale :wallbash: Korleis er det mogleg?

Dersom ingen har lyst å sponse litt :whistle: , blir det nok ei god stund til oppgraderinga skjer :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...