Gå til innhold

oppgradering til i7, budsjett under 10k

Anbefalte innlegg

Hei!

No er tida komen for ein "liten" oppgradering av den søte lille pc-en min, og sidan eg ikkje er like oppdatert på hardware fronten i dag som for eit år sidan finn eg det rimleg å spørre her om hjelp.

Budsjett per no: 7-8000, kan tøyast litt dersom feriepengane strekk til.

Planen med den gamle pc-en er å lage ein server av den, men eg er usikker på kva eg i det heile skal beholde.

Hardware per i dag:

• XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 500M
  • Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz
  • Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775
  • Corsair Dominator TWIN2X PC8500 4GB DDR2
  • GIGABYTE ODIN Pro_800W m/Kabler
  • Ein del harddisker frå Western Digital og ein DVD-brennar og ein blu-ray lesar
  • Antec P182
  • Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM

Tanken er iallfall å ta blu-ray lesaren over i det nye kabinettet, dog resten kan i grunn bli ståande der. Kabinettet likar eg godt, men dersom det er mest hensiktsmessig og bygge alt nytt kan eg la pc-en vera slik den er no med mindre modifikasjonar og lage ein ny.

Eg har sett litt på The Alchemist her, men spørsmålet er om eg bør kjøpe alt nytt eller berre oppgradere den gamle og bruke det som er att til ein server.

Eg har høyrd rykte om at AMD/ATI skal lansere nye skjermkort ganske snart, og dette er noko eg kan vente til dersom det er verdt det.

Bruk:

Pc-en vil primært bli brukt til video- og musikkredigering, speling (nyaste Total War, GTA: IV osb) og jobbing med større biletefiler i Photoshop. Treng derfor mykje ram, godt skjermkort og kraftig cpu.

Overklokking:

Pc-en vil bli overklokka, men grunna eit særs ustabilt hovudkort til no har eg ikkje hatt mulighet til det. Har lite kunnskap med overklokking, men nok til at ein liten "fartsauke" skal gå fint ;) Ganske sikker på at det blir Intel Core i7 920 d0 stepping dersom ingen andre har betre idear.

Mine førebelse idear dersom ny pc:

Kabinett: Eg finn noko eg likar

Ram: har ikkje ide, bør vera minimum 6 GB.

CPU: i7 920 (95 % sikker)

Hovudkort: blank, treng idear. Ikkje Asus grunna tidlegare erfaringar..

2x(?) SSD (her har eg inga erfaring, dersom det blir for dyrt går det an med ein). Bør til saman vera minst 60 GB med lagringsplass. Intel sine verkar å vera gode, men vert ikkje ført av Komplett. Har Komplett noko tilsvarande?

Skjermkort: Same om det er AMD/ATI eller nVidia. Bør vera under 2000 kr.

Straumforyning: blank. Kanskje Corsair TX 750W

Har elles harddiskar og optisk enhet.

Mine førebelse idear dersom oppgradering og miksing av komponentar:

Omtrent det same som ovanfor, men i staden for kabinett og straumfosyning går eg heller berre for eit billig kabinett med inkludert straumforsyning. Her er Antec Sonata eit godt alternativ trur eg.

Delane skal helst kunne kjøpast på Komplett (Netshop for CPU), då eg dårlege erfaringar med m.a. Amentio frå tidlegare.

Ekstra info:

Skal byggjast sjølve, og vil slenge inn nokre Noctua vifter. Truleg og flytte over Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM frå den andre pc-en og kjøpe ein brakett til LGA 1366 Socketen. Har inga erfaring med vasskjøling, og er redd det blir for dyrt i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med denne oppgraderingspakken fra Komplett?

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675

Når det gjelder HK, så er det litt variasjon i OC resultater. Tech Report og Bit-Tech fikk i7 920 på stabilt OC på over 4GHz. Hot Hardware og Hi Tech Legion fikk i7 920 på rundt 3.8GHz. Det skal dog nevnes at de to sistnevne brukte stock Intel kjøler for disse resultatene. Med en passe god CPU kjøler, tror jeg ikke du skal ha problemer med å passere 4-tallet ved OC.

Når det gjelder SSD, så kan du ta en titt på Kingston V og M serie disker.

Dette er i basik Intel SSD disker med Kingston logo klistert på.

http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=4792...&sku=456027

Til skjermkort, så har AMD/ATI annonsert at det vil snart komme nye kort som skal ta over for HD 4000 serien. Du vil dog ikke se noe av disse kortene før aller tidligst i slutten av dette året, mest sansynlig ikke før litt ut i år 2010.

For skjermkort, er nok HD 4890 det beste valget i din prisklasse.

Til PSU, ville jeg sett på Seasonic eller Corsair.

Chieftec har også noen gode PSUer.

Jeg har ikke sjekket pris. Men har vell dessverre kommet en høvding eller to over budsjettet ditt.

Lenke til kommentar

@Svenni212000 Har sett ein del på den pakken, men det eg var mest i tvil om var om det ville ha til hensikt å gå litt opp i prisklasse både på ram og hovudkort då eg ynskjer skikkeleg kvalitet. Ikkje det skrapet av eit hovudkort eg har hatt no. Planen er å kjøpe ein skikkeleg CPU-kjølar, evt berre ta å flytte Noctua NH-U12P over. 4GHz er spanande, men trur eg skal holde meg rundt 3,5GHz til kvardagsbruk. Dette avhenger sjølvsagt litt av kor klokkevenleg sjølve prosessoren er.

Hadde høyrd rykter om at den neste generasjonen med AMD/ATI skjermkort kom tidlegare, kanskje så tidleg som til hausten. Sidan eg ikkje gidd å vente på noko nytt, som alltid leier til at eg må vente enno lenger er det like greit å fleske til :D Truleg blir det AMD/ATI 4890 så framt ikkje nVidia har noko som er særs mykje betre til omtrent same pris.

Om eg kjem eit par høvdingar over budsjettet er det ikkje heilt krise, og eigne undersøkingar tyda på at eg ville gjera det. Sjølvsagt vil eg ikkje kaste pengar ut vindauget, men skal ein handle data så skal ein handle data :ph34r:

Sidan eg ynskjer flest mogleg si meining; meiner du at noverande PSU er god nok til å fortsetje jobben eller bør eg vurdere å gå til innkjøp av ein ny PSU? Personleg hell eg mot å behalda den, noko og ravii meiner eg kan gjera, men den har heilt klart blitt brukt ein del.

@ravii Nei, må absolutt ikkje handle hos komplett, men har hatt fleire utruleg dårlege returar hjå amentio så det er diverre heilt uaktuelt. Heller 500-1000 kroner ekstra for å sleppe maset med purring o.l. Er eigentleg tilfreds med alle utanom amentio, dog har multicom litt lang leveringstid. Har heller ikkje hatt returar hos altfor mange andre, så det kan hende amentio ikkje er så galen. Dei eg har hatt 3 eller fleire returar hjå er komplett, netshop og amentio. Av dei er komplett ein klar vinnar, netshop "surrar" litt men stort sett greit og amentio på siste plass.

Gløymde å nemne skjerm :blush: No hugsar eg ikkje heilt modellnummer, men det er ein BenQ 24" skjerm med oppløysninga 1920*1200. Er ikkje den billigaste modellen, men kosta om lag 5000 då eg kjøpte den tidlegare i år. Kan finne modellnamnet dersom aktuelt, men den var nedsatt frå ca 8000.

På førehand takk dersom du tar deg til til å sette opp eit oppsett ravii :thumbup:

Har ikkje noko særlege planer å gå over 3,5 GHz til vanleg 24/7 bruk. Kan hende eg skal eksprimentere litt høgare, men det blir nok berre for å sjå kor langt den kan gå.

@Veritcal^ Det er godt mogleg at du har gode erfaringar med Amentio, og prisane er det absolutt ikkje noko å seia på, men så var det dette med retur dersom noko skulle gå gale då. For meg er kundeservice, raske svar frå butikken og ein positiv tone like viktig som pris. End of discussion. Har hatt 3 returar på Amentio, alle har plassert seg på topp 3 lista mi i talet på dagar returen tok. Og, berre så det er sagt, eg har hatt "litt" for mange returar med ulike butikkar. Har forresten ofte fått litt rabatt hjå komplett og, så det er ikkje sikkert eg kjem så dårleg ut når alt kjem til alt.

Til "alle":

Kingston sine SSD-ar kan verke spanande dei, men kva modell bør eg går for når det kjem til skrive/lesehastighet? Eg vil helst ha ein god disk med ein gong, då denne i fyrste omgong skal vera OS/programdisk. Etter kvar vil det sikkert koma ein til bilete o.l. slik at opning av større filer går fortare. I første omgang planlegg eg ikkje å kjøpe noko raidkontrollar, og dersom RAID er aktuelt blir det softwareraid. Kan i det heile ingenting om RAID, men skal setje meg inn i det dersom det krevst ;)

Ser ut som eg beheld kabinett og PSU i den nye datamaskinen då. Vil eit antec sonata med 500W PSU vera nok til følgjande oppsett:

• XFX GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 500M
  • Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz
  • Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775
  • Corsair Dominator TWIN2X PC8500 4GB DDR2
  • + eit par harddiskar. Blir truleg 5 harddiskar.

Planlegg at denne serveren skal få seg ein rimlegare CPU-kjølar, då stock-kjølar har knekt feste. Er lite lysten på å bruke meir enn 300 kroner her, så ein god LGA-775 kjøler tar eg hjartleg i mot forslag til. Tar og i mot andre forslag enn sonata, men det er viktig at det ikkje er for mykje "bling-bling" faktor. Eit ord: STILREINT! NB: Hugs at det helst skal vera inkludert straumforsyning, men det er ikkje noko krise utan men då bør kabinett og straumforsyning ikkje kome på noko særleg meir enn 1000-1500 kroner.

Hovudkortet som skal i den nye maskinen treng ikkje SLi/Crossfire støtte, då dette truleg aldri vil bli brukt så framt eg ikkje vinn i lotto med det første :hmm: For meg er stabilitet, gjerne mulighet for store mengder minne, bør vera meir enn 12GB då eg kanskje vil hive inn eit nytt sett med brikker seinare etter eg finn ut at 2*6GB som blir kjøpt no er for lite.

Gløymde og å nemne operativsystem, men det blir truleg vista og windows 7 på den stasjonære. Server kan eg ganske lite om, så her skal eg orientere meg og vurdere Linux før eg ei tar ei endeleg avgjerdsle. Forslag til server-os er hjarteleg velkomen.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

4ghz 24/7 med en 920 d0 er ikke noe problem med et Ok hovedkort...

Enig med å gi litt ekstra for servic og retur...

Jeg ville valgt en av disse Gigabyte x58. kortene, men det har vel noe at jeg har god erfaring med GB hk.. Men da må du velge UD4 eller bedre får å få 6 ddr3 slots...

6 gb holder for de fleste til å starte med, men vis du skal overklokke så bør de går for 1600mhz eller bedre..

OCZ Reaper HPC DDR3 1600MHz 6GB KIT

Cpu'en ville jeg også valgt en 920 D0 fra netshop, som jeg selv har kjøpt...

Som skjermkort ville jeg godt for et 4890 som er nevnt tiligere, XFX Radeon HD 4890 1GB er på tilbud på komplett nå til 1725,-

Ellers har du Sapphire Radeon HD 4890 1GB GDDR5 "TOXIC Edition" som har bedre ytelse og en bedre kjøleløsning som er mere lydsvak enn en stock 4890 kjøler..

Edit:

500watt vil holde til den "gammle" pcen din..

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Er personleg veldig interessert i å kjøpe 920 d0, noko eg ser netshop tilbyr. Det er ikkje noko problem for meg å kjøpe CPU der, sjølv om det kanskje er lettare å få litt rabatt dersom eg kjøper alt hos ein butikk. Netshop er heller ikkje uaktuell som "hovudleverandør", men eg er særs nøgd med komplett så pris vs kundeservice blir avgjerande dersom det står mellom desse butikkane. Akkurat kva frekvens eg kjem til å køyre 24/7 er vanskeleg å stadfeste no, men det blir iallfall 3,5GHz. Dersom det somme av dykk seier er sant skal eg ikkje sjå vekk ifrå at eg kanskje går enno høgare og.

Har til no aldri hatt Gigabyte hovudkort, men har høyrd mykje bra om dei og det kunne vera interessant å prøve eit nytt merke. Nokon som har store motforestillingar mot Gigabyte?

Gode rambrikker veit eg alt om, då eg har hatt dårlege rambrikker før eg gjekk over til Corsair Dominator som eg har no. Her kan gjerne frekvensen vera litt høg, men kor stor innverknad det har skal eg vera heilt ærleg å seia at det veit eg ikkje :blush:

-----

Er det berre meg eller har hovudkortet i denne oppgraderingspakken frå komplett berre to kanals minne. Medan det levers 3 ram brikker som er ein kanal? No har eg ikkje sat meg heilt inn i det nye minnesystemet til i7 så det kan godt vera eg tar heil feil her.

16GB som Gigabyte GA-EX58-UD3R støtter høyres og ut for meg som berre to kanalar.

edit: Takk for stadfesting angåande PSU til gamle pc-en/server. Då er den biten klar, reknar med 70 % sannsyn at det blir antec sonata då ;)

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Det er bare To DDR-kanaler på den UD3R som komplett har i pakka, men kortet bruker trippelkanalsminnearkitektur uansett... Derfor ser du 3 hvite og 1 blått spor :)

Vis du skal overklokke cpu skal du vel kansje dra opp hastigheten på rammen også? 1066mhz er jo standar hastighet, noe som du garantert vet.. 1333mhz holder til OC...

Men vis du har tenkt å klokke lengere er det lettere med noen brikker som er satt opp fra produsent til å takle høyere hastigheter, men det er bare min mening :/

Edit:

SSD, 2 av disse OCZ Vertex Series SATAII 2.5" SSD 30GB vil sette fart på sakene...

read/write speed of up to 200MB/160MB sec

2x30gb = 2590,-

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Ok, var nesten det eg rekna med når eg såg litt nøyare på bilete. Leste berre 4 minnespor og vart overraska. Då har den pakken frå komplett utelukka seg sjølve sidan eg skal ha 6 minnespor når eg først oppgraderer til i7-plattformen.

Har "lekt" meg litt på komplett og komen fram til følgande forslag, CPU 920 d0 blir truleg kjøpt på netshop. Klikk på meg!

Som sagt minnebrikker er ikkje mi sterke side, men har vore nøgd Corsair Dominator så eg ser ikkje vekk ifrå at det kan bli eit liknande sett nok ein gong, noko og linken hjå komplett indikerer.

edit: No er eg allereie langt over budsjettet, og det er tydleg at det er den ekstra pakken med ram og SSD-en som ryk først under sparekniven. Korleis trur det prisutviklinga på SSD vil vera? Kan eg forvente ein nedgang på opp mot 30 % før jul i år? Har veldig lyst på SSD, men eg byrjar no å innsjå at kostnadane kanskje blir litt vell store.

edit2: lager eit svar om SSD så det ikkje blir så mykje rot.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

SSD vil vel falle, men er ikke helt sikker på når..

Har veldig lyst på et par SSD i raid 0 selv, men venter på SSD til pci-express x16 sporet skal komme (husker ikke helt hva de heter).. Disse er jo mye kvikkere og kommer vel rundt jul mener jeg, og da tror jeg prisene på SSD vil synke..

La en link i innlegg 9

Endret av Dyver`n
Lenke til kommentar

Angåande SSD du nemnde Dyver'n er den på tilbod til 1000 kroner hjå netshop denne veka, så dersom eg bestemmer meg for for kva eg vil ha er dette kanskje aktuelt å gå til innkjøp av saman med 920 d0.

Kor stor skilnad vil eg eigentleg merke på vertex og intel/kingston sin. Eg ser intel/kingston har litt høgare leseytelse, men blir slått grundig på skriveytelse. Er dette reelle tal, og korleis vil eg merke det med "vanleg" bruk? Burde kanskje legge ein liten tråd i SSD delen av forumet for å få best mogleg svar, så det kjem vel ein tråd der og dersom ingen verkeleg brilijerer her med SSD kunnskapar.

Til no har eg høyrd ganske mykje positiv om intel/kingston SSD-ane og lite til vertex serien. Dette kjem sjølvsagt av at eg til no har sett meg lite inn i SSD-verdenen.

Til seinare syns eg det hadde vore greit å ha alt på ein disk, då 2 tar meir fysisk plass enn 1. Sidan eg kan særs lite om RAID, og ikkje er interessert i å setja dei i RAID slik at eg berre får ein disk grunna økonomi svarar det seg vell med ein større disk i lengden enn to små? Eg ser klart poenget om at vertex-en jobbar bra med to saman, men eg syns 30GB bli litt lite på ein disk. Då føler eg 64 evt 80GB er betre. I første omgong vil eg køyra vista på SSD, medan windows 7 ligg på vanleg harddisk grunna eg brukar vista mest. Når windows 7 blir offisielt lansert vil eg truleg gå over til windows 7 som hovud-OS.

Dersom SSD-ar truleg vil falle ein del det neste halveåret er det ingenting som hindrar meg å vente med SSD, og heller gå for resten no.

edit: Har og laga ei handlevogn hjå Prisguide.no. Link. Av det eg ser kjem ikkje komplett så gale ut prismessig dersom eg finn eit kabinett tilsvarande antec sonata der. Dette gjer komplett enno meir aktuell.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Så på handle lista di, så bra ut.. Bra kabinnet, minnet er det vel ikke så mye å si om.. Det er jo noe av det beste, men 6 gb holder.. Skjermkortet sikler jeg på selv..

Hovedkortet er bra, men vet ikke så mye om det UD4 kortet.. Har vel egentelig kun sett på tester osv av de beste kortene til de fleste merkene...

Sjønner at du vil gjerne ha en disk isteden for 2 i raid-0, men det blir stor ytelse forsjell på den kingston 80gb og 2x OCZ vertex 30gb.. samt at det blir biligere med 2 stk vertex 30gb De hastighetene de oppgir er nok hakke over hva vi får selv, står jo "opp til xxx "

Men vis du ser på dene linkeni denne "OCZ Vertex SSD" tråden så får han enne hva produsenten sier.

Lenke til kommentar
Skal lese litt i den tråden i morgon, er fullt klar over ytelsesskilnaden. No har eg lite kjennskap til RAID, og det å betale om lag 2000 kroner for 30GB syns eg er, på norsk, svindyrt.

Husk at med 2x30gb i raid-0 så får du 60gb lagringsplass og fordobla ytelse i teorien, resten er opp til HK

Lenke til kommentar

Jeg har mye dårlig erfaring med raid, hat mye problemer..

Spesielt med raidkontroller, slitti mye...

Så om jeg anbefaler raid vet jeg ikke, men når jeg har kjørt raid-0 rett på HK så har jeg aldri hatt noen problemer :)

SSD er dyrt, vet ikke selv om det er vert det... Når jeg vurderte SSD var det biligere å kjøpe 2x1tb disker enn en 30gb SSD og ytelsen ble bedre med 2x1tb disker, men respons tiden og bråk fra diskene åtte jeg leve med...

Lenke til kommentar

Prisen fra 2 ganger Vertex til Intel X-25 er ikke stor, og Intel har mye bedre Random REad/Write hastighet en Vertex. (Og random read/write er det viktigste tallet.)

SSD er et must om du skal redigere, end of discussion.

Strømforsyningen din har et godt rykte, og kabinettet er et av de beste på markedet. Noctua U12P er en av de aller beste på markedet. Dette, i tillegg til optiske drev er det ingenting i veien for å beholde.

Redigering krever som kjent mye minne, ikke bare RAM men GPU også- spesielt med såp høy oppløsning.

Hvilke redigeringsporgram bruker du?

Hva er viktigst for deg, spillingen eller redigering? Er redigering viktigst vil du få mye mer ytelse med et Nvidia Quadro skjermkort, om du bruker de rette redigeringsprogrammene that is. (Dog, men Quadro spernger du budsjettet ditt..)

Nå ser jeg for meg et av disse to oppsettene:

litt over budsjett

MSI X58M - Mighty Mouse - 1500kr (Får mye skryt i tester, muligens for lie opppmerksomhet her på forumet?)

Intel i7 920 d0 - 2500

2 stk Corsair Dominator DDR3-1600 6 GB - 2500 (Rask minne for klokking og mye minne for redigering.. )

Nvidia GeForce GTX 275 - 1800 (Grunnet Physx og CUDA, som Adobe-programmer vet å dra nytte av..)

Intel X-25 - 2800

SUM: Ca 11 000

mer over budsjett

Gigabyte GA-EX58-UD5 - 2200kr (Får mye skryt i tester, muligens for lie opppmerksomhet her på forumet?)

Intel i7 920 d0 - 2500

2 stk Corsair Dominator DDR3-1600 6 GB - 2500 (Rask minne for klokking og mye minne for redigering.. )

Nvidia GeForce GTX 285 - 2600 (Grunnet Physx og CUDA, som Adobe-programmer vet å dra nytte av..)

Intel X-25 - 2800

Sum: ca 12500

EDIT; Her kan det spares mye på å velge 4890, og jeg tviler faktisk på at forskjellen i redigering er så stor som Nvidia påstår..

Endret av ravii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...