Luna91 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er Internasjonal engelsk avsluttende fag? Går VG2 og neste år skal jeg et fag som heter engelsk språk og litteratur, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ja. Alle programfag er avsluttende fag både det første og andre året. Karakteren du har fått i standpunkt i 2. klasse kommer på vitnemålet. Endret 19. juni 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Ja. Alle programfag er avsluttende fag både det første og andre året. Karakteren du har fått i standpunkt i 2. klasse kommer på vitnemålet. Alle? Men karakteren jeg fikk i media og informasjon kommer vell ikke på vitnemålet mitt, siden jeg har faget neste år også? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jo, dersom det er et programfag kommer det på vitnemålet selv om du skal ha det neste år. Fagene du tar er separate "kurs", og i hvert kurs får du en egen karakter. Media og informasjon 1 er et eget kurs hvor du får avsluttende karakter. Dersom du velger Media og Informasjon 2 er dette også et eget kurs som du får avsluttende karakter i, uavhengig av Media og Informasjon 1. Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Å ja.. Tusen takk for svar . Hadde inntrykk av det var bare matte og spansk karakterene som var avsluttende i år jeg. Endret 19. juni 2009 av Luna91 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ikke noe problem. Greitt å få avklart det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå