Pentumsmart Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hei, For to uker siden begynte jeg å kjenne noe rart i ryggen. Akkurat som et rundt punkt med smerte. Det ligger litt over midten av ryggen til venstere og jeg kjenner det hver gang jeg bruker muskler som går via skuldre, rygg osv. Det ble liksom værre når jeg hoppet på trampoline. Har hoppet aktivt på trampoline, så rart at det plutselig kom. Sliter litt med å løpe ordentlig fort, siden smerten kommer da. Har tatt pause fra å trene i noen dager, men er fortsatt der. Blitt masert på punkte, varmt bad, fortsatt der. Noen som vet hva som er problemet og har en løsning? Er allerede plaget med to hovedskader som hindrer meg i mye, orker ikke mer skader nå! Endret 19. juni 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kan være skiveutglidning. Her bør du ikke gjøre tabben å spørre på et forum, men komme deg til lege snarest mulig. Er du riktig uheldig kan dette følge deg resten av livet.. Gå til legen.. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Ok, takk for svar! Skal prøve å ordne en time hos legen. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Er det i ryggraden du føler smerten? Det behøver ikke være noe annet enn en muskelknute eller strekk, men som det blir sagt: et forum er ikke stedet å søke profesjonelle svar. Dra til legen du. Endret 20. juni 2009 av Partlow Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Kan være skiveutglidning. Huff, eksisterer det uttrykket ennå - da hadde vel trådstarter vært lam hvis det mulig å ha det i det hele tatt. Den kan også være en enkel låsning som kiropraktoren kan fikse (de fleste ryggplager ligger der). Alménleger kan lite rygg, men kanskje greit å starte der likevel. Endret 20. juni 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Kan være skiveutglidning. Huff, eksisterer det uttrykket ennå - da hadde vel trådstarter vært lam hvis det mulig å ha det i det hele tatt. Den kan også være en enkel låsning som kiropraktoren kan fikse (de fleste ryggplager ligger der). Alménleger kan lite rygg, men kanskje greit å starte der likevel. Lam nei.. Hvorfor skulle han være det? Er flere på jobb som har hatt prolaps/skiveutglidning. En har så alvorlig prolaps at han nesten ikke kan gå... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Lam nei.. Hvorfor skulle han være det? Er flere på jobb som har hatt prolaps/skiveutglidning. En har så alvorlig prolaps at han nesten ikke kan gå... Poenget mitt var at det ikke er noe som heter skiveutgliding...det var et feilaktig uttrykk på folkemunne for å si det sånn. En prolaps er en sprekk i brukskiven som gjør at væske trykker på nerver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå