Shai'Tan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ser at Gamesmix selger dette spillet til xbox for 199kr spill? De selger også Genma Onimusha for 199kr Anbefales disse spillene? Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tja...hva skal jeg si. Har bare Pirates og det er ett helt greit spill..faktisk ganske bra når jeg tenker meg om, men det blir litt ensformig etter hvert..men til 199,- er det helt greit. Burde holde frem til Sea Dogs II (Pirates of the carribean) kommer ut til Xbox Lenke til kommentar
Shai'Tan Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Hvilket type spill er det? Rollespill med character building eller er det bare kill kill kill? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Pirates, er det det samme de selger til PS2 også? Har snusa litt så det, men finner ikke mye info og det som står bakpå er jo bare diffust svada... Jeg er også interessert i å vite hva slags sjanger det er... Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Tja..sjanger..hmm.. Kan vel egentlig kalle det ett 3-person action adventure. Ingen RPG elementer direkte, men du kjøper nye skip etter hvert. Som sagt, til 199kr er det ok. Ja, det er samme som på PS2. her er en link til en av de bedre review'ene du finner på spillet (veldig detaljert):Avault review Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå