Papirstopp Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har tre vifter (fra en pc) Med disse hadde det vært artig og prøvd og lage et bord/plate, som er ca et par cm tykk hvor det ligger vifter inni, sån at jeg kan kjøle ned pcn mens den står i senga feks oppå denne plata med viftene. Hvordan skal jeg få strøm til viftene? Har en hel gammel pc til rådighet. Kan ikke noe spesielt om det hær så det hadde vært en fin måte og lære litt om strøm osv. (usikker hvor jeg skulle plassere dette emne) Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har tre vifter (fra en pc) Med disse hadde det vært artig og prøvd og lage et bord/plate, som er ca et par cm tykk hvor det ligger vifter inni, sån at jeg kan kjøle ned pcn mens den står i senga feks oppå denne plata med viftene. Hvordan skal jeg få strøm til viftene? Har en hel gammel pc til rådighet. Kan ikke noe spesielt om det hær så det hadde vært en fin måte og lære litt om strøm osv. (usikker hvor jeg skulle plassere dette emne) Litt usikker på hvor mange ampere du kan trekke via USB, men hadde ikke det vært en ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå