Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

P5Q Pro defekt?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nylig bygd PC for ein ven, men den vil ikkje generere eit bilete på skjermen. Byggeprosessen gjekk heilt greit, og vi passet på å fri oss frå statisk elektrisitet gjennom prosessen - det er altså ikkje problemet.

Oppsettet er følgjande:

ATi Sapphire HD4890, Toxic Edition

Asus P5Q Pro

Intel E8500

OCZ ReaperX 4GB 1000MHz

Antec 900

Corsair TX550W

Samsung SpinPoint F1 750GB

BenQ E2200HD

Problemet er følgjande:

Når oppsettet skrus på, startar det i ~3sek, og skrur seg av igjen. Deretter skrur det seg på igjen etter ~2sek, og forblir påskrudd. Gjennomheile oppstartsprosessen er det inga bilete som visast på skjermen, men alle vifter køyrer, samt PowerLEDen på hovudkortet.

Har testa oppsettet med eit gamalt X600 Radeon - kort, men til inga lykke. Meiner derfor at skjermkortet ikkje er problemet.

Det eg trur er problemet, er hovudkortet, men er det nokon måte eg kan bekrefte dette på? Evt. CPUen?

Som sagt, maskina startar, men genererer ikkje noko bilete på den 22" store BenQen. PSUen trur eg ikkje er problemet, da skjermkortet ikkje indikerer at det har for lite straumtilførsel.

Akkurat no har eg prøvd oppsettet med berre CPU, HK, Skjermkort, RAM og PSU - men til inga lykke..

Nokon forslag? Evt. konklusjonar?

All hjelp settes pris på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et lignende problem på mitt P5Q Pro, og det viste seg at kortet slettes ikke likte at ram'en min. Lurte med meg et par brikker PC6400-ram fra jobb som jeg satte inn, og da ordnet det seg med en gang. Leste på et forum den gangen at kortet (med litt eldre bios) er veldig selektiv på ram og hastighet over 800Mhz.

Løsningen ble som sagt å hive inn annen ram, oppdatere bios og, sette alt ram-relatert til auto, og så sette inn ocz-ram'en min.

Lenke til kommentar

Du har ikke tilgang til en "4-pin SPEAKER" du kan koble til hk,så du kan høre pipe koder.

Mener det mangler i Antec 900.

Sjekk at alle jumpere på hk,står i default,og ta en clear cmos etter pc2 5300 rammen er instalert.

Hk skal takle Core 2 Duo E8500,med første bios.så lenge det ikke er en "rev.E0"som det sikkert ikke er,men prøv å finn det ut.

Lenke til kommentar

Hah.. det fungerer nå. :)

Merkeleg nok, så måtte eg resette med CLRTC, og etter det så fungerte alt! :)

Tenkte det ikkje var nødvendeg, da hovudkortet var heilt nytt, men der tok eg feil...

Uansett, han installerer Windows XP nå, og alt går flott - ja, også rammen med 1000MHz! :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...