Gjest Fullemann Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg var ute med et par kamerater og tok vel cirka 6 halvlitere øl. Ikke noe annet. Jeg pleier aldri å bli syk av å drikke øl i den mengden. Denne kvelden var litt annerledes. Jeg tygget på en lime med skallet på. JEg tygget på en hjemmedyrket paprika. Jeg klinet med en dame. Jeg antar hun var smittebæreren. Jeg var på vannet et par dager tidligere i seilbåt. Man kan bli sjøsyk flere timer etter, men jeg har aldri hørt noen bli det flere dager. I dag antar jeg at jeg har mild feber, og jeg kaster opp som en foss. Forsøkte å spise litt, men alt kom opp. Det samme med alt av drikke. Jeg kaster opp helt til det bare kommer gul tykk væske. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Fyllasjuk? Endret 19. juni 2009 av phax Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Omgangssyke er ikke det samme som å være fyllesyk. Mange som går med omgangssyke for tiden - antagelig du og dama du klina med... God bedring og ring lege hvis du ikke er bedre i morgen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fyllasyk? Les hele innlegget før du svarer Lenke til kommentar
Gjest Fullemannen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Huff å huff. Jaja jeg får forsøke å drikke litt buljong, det hjelper vel mot væsketap og tilfører litt salter. Det er noe dritt å kaste opp alt av vann når man allerede er dehydrert fra alkoholen... Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Les hele innlegget før du svarer Det har jeg gjort. Han var ute på byen, drakk seks halvlitere og idag kaster han opp som en foss. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Akk. Lusent å drive å smitte andre på den måten der. God bedring, trådstarter. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det ikke litt kjapt å bli syk allerede dagen etter man ble smittet? Det kan også bare være en tilfeldighet. Kanskje du ble smitta for flere dager siden, og det ikke ble noe stort utbrudd før i dag? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Dette stusset jeg og på. Det er vanlig at det tar opptil to (kanskje tre) dager til man får symptomer. Men det er fortsatt fullt mulig ettersom virusene som skyldes omgangssyke er svært forskjellige. I tillegg kan det hende han fikk i seg veldig mange virus pga klininga og det kan også hende alkoholen svekket immunforsvaret hans så mye at symptomene ble framskyndet. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Les hele innlegget før du svarer Det har jeg gjort. Han var ute på byen, drakk seks halvlitere og idag kaster han opp som en foss. Man kaster ikke opp som en foss etter seks halvlitere.. Tror nok dette er noe annet enn fyllasyke ja. Dog å bli syk allerede dagen etter smitte høres rart ut ja. Er ei lege, så kan ei være for skråsikker på noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå