Andie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei! Skal til Kreta om 2 uker, og lurer litt på om jeg kan bruke ipoden min på stranda? Tenker da på temperatur. Oppbevarer ipoden i sekken, så kommer ikke til å være noen fare for vann. Ser på apple sine sider at under bruk så tåler den 0 til 35 grader. Kan jeg risikere at den går i stykker hvis jeg bruker den ? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tror ikke du trenger tenke på varmen, så lenge den er i sekken. Det du bør være forsiktig med er sanden og vannet. Lenke til kommentar
Andie Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Tenkte å oppbevare ipoden i sekken ja. I et etui. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Da skal du ha lite å frykte. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Eneste sydentemperatur kan være et problem for er batteriet, det blir ikke ødelagt men mister kapasitet fortere en ved normal romtemp. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg presterte å glemme ipoden ute på verandaen på hotellrommet da jeg var på den dominikanske republikk. Den lå ute i solen i cirka 3 timer, men tok ingen varige skader av det. Så tror du kan føle deg trygg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå