FrankDrebin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei Kjøpte nettopp Nero9. Stemmer det at denne ikke kan spille av blu-ray (jeg har selvsagt blu-ray rom/brenner i pc'n)? Jeg kjøpte samtidig en blu-ray authoring plugin, men den tror jeg bare var for å lage/redigere blu-ray filmer i NeroVision. Har fra før Nero versjon 8 og der husker jeg at jeg måtte kjøpe en egen blu-ray plugin for å få spilt av blu-ray. Noe sånt til Nero9 har jeg ikke funnet på deres hjemmesider. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Et raskt google - søk ga meg svaret: - I thought Blu-ray playback required the purchase of a separate plug-in. Is it not available for Nero 9? - No it's not! Videre googling tyder på at siste versjon PowerDVD er anbefalt blant Blu-ray spillere til PC. Ingen gratisprogrammer er tilgjengelig. Endret 19. juni 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
FrankDrebin Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Et raskt google - søk ga meg svaret: - I thought Blu-ray playback required the purchase of a separate plug-in. Is it not available for Nero 9? - No it's not! Takker for svar! Har googlet litt selv og kommer til samme svar. Merkelig at det ikke går å spile Blu-ray på denne versjon. Når jeg setter inn en Blu-ray plate får jeg beskjeden "dette formatet støttes foreløpig ikke", noe som kan tyde på at det kommer etthvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå