GLN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har hatt Acer'en(5920G) i 10 måneder nå, og har hatt problemer med den jevnlig. Midt under øktene så får jeg bluescreen, og feilen ligger i: MEMORY_MANAGEMENT Har ikke giddet gjøre noe, da det ikke kommer så ofte (2 ganger i måneden) og jeg bruker den daglig. Men tenkte at jeg burde benytte meg nå innen 1år vis jeg trenger nye deler. Er det bare feil i rambrikkene, så det kan være nok å skifte disse? Eller er det noe i bios/hovedkortet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 ville startet med brenne ut en cd med MemTest som du booter fra og da tester alle sektorene på rambrikkene, får du en liste feilsektorer der har du funnet feilen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå