Gå til innhold

Hjelp til torrent spørsmål

Anbefalte innlegg

Heisann, prøver å registrere meg på et torrent forum og i den anledning ble jeg bedt om å svare på et par harde spørsmål. Hva blir det riktige svaret på disse spørsmålene?;D

3) How fast is your download and upload speed in kbit/s?

4) How does one calculate the ratio? / What is a fair ratio? / How many days or weeks do you have to fix a bad ratio before you run into problems *at this tracker*?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann, prøver å registrere meg på et torrent forum og i den anledning ble jeg bedt om å svare på et par harde spørsmål. Hva blir det riktige svaret på disse spørsmålene?;D

3) How fast is your download and upload speed in kbit/s?

4) How does one calculate the ratio? / What is a fair ratio? / How many days or weeks do you have to fix a bad ratio before you run into problems *at this tracker*?

Takk.

Altså. Punkt 4 finner du svar på i trackerens regler/FAQ. Fair ratio e over 1, ratio er nedlastet delt på opplastet gigabyte.

Punkt 3, din opphastighet. Dersom du har 1 mbit opp kan du si at du har 120 kbps opp.

Lenke til kommentar

Disse spørsmålene er for og forhindre folk som deg i og komme inn på siden og ikke shønne en dritt også forlate siden etter 2 timer. Les gjennom FAQ og reglene så finner du ut svaret på spørsmålet.

Det siste vill jeg si at du må kunne for og bli med på en sånn side, viss du ikke kan svare på det har du ingenting på den siden og gjøre.

Lenke til kommentar

Trådstarter burde ta en titt på sin egen grammatikk før han påpeker andres feil og mangler. Når ble forresten korrekt grammatikk avgjørende for den kunnskapen en måtte sitte inne med? Totalt irrelevant. Dessuten er det han skriver korrekt. De reglene er der for at folk som deg ikke skal komme inn på siden og ikke vite forskjellen på ratio og pre time. For øvrig burde det nicoloco skriver hjelpe deg på vei.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Pizzaen vennligst lær det å stave ordentlig før du skal leke *ekspert*

Ha en fin kveld

-Faktum

For det første så fant jeg 2 feil i det jeg skrev, og begge feilene er på grunn av at jeg skriver trøndersk med venner og lignende via SMS og MSN, de feilene var grunnet dårlig tid og er noe jeg kunne ha rettet opp i viss jeg hadde lest gjennom teksten en gang.

For det andre så vil ikke det at jeg hadde 2 feil i et svar jeg ga deg si at jeg er mindre smart, noe du insinuerer.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...