knockertommy Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei! Er det noen av dere som har fått til å sette opp en server og fått den til å fungere. Jeg har slitt med det og enda ikke fått det til. Jeg kunne også lese dette på nextgentels egne hjemmesider: "Kan jeg ha egen web server, ftp-server og lignende til denne løsningen? Nei, til denne løsningen får du ikke faste offentlige IP adresser. Det betyr at du ikke kan ha egen web-server, ftp-server og lignende på denne løsningen hvis den krever offentlig fast IP. Har du behov for dette må du ha et ordinært NextGenTel abonnement med fast IP-adresse." Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Du må bruka vpn for å få ip folk kan nå deg på. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 du får nok ikke åpnet porter med den avtalen. Tror ikke det går =/ Lenke til kommentar
Elenhinan Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 funker helt fint det.. log inn via vpn så er alle porter åpne.. nå det noen ulemper da: det er ikke lov vpn er mye tregere, får under halve hastigheten vpn gjør at endel web-sider ikke virker pga innkapsling dette går ann å unngå da om man er litt smart å klarer å sette opp en skikkelig og helst automatisert routing-tabell :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå