Gå til innhold

Bk: Portertt av syklist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uten å være noe ekspert så ville jeg isolert motivet litt mer med en større blender og gått nærmere.

syntes poseturen var fin og trærne ble en slags ramme :)

edit: leif

Endret av BSP
Lenke til kommentar

Synes det var stilig bakgrunn, med trærne som danner en slags ramme rundt byen. :thumbup:

Synes bildet var greit nok, men synes at det ble litt kjedelig. Litt usikker på hva som gjør det, men var noe med lyset eller hvordan modellen står eller noe. Jeg ville dratt til samme location og kanskje prøvd ut litt andre positurer, muligens det hadde gjort seg med annet lys, eks solnedgang.

Er ikke akkuratt noen ekspert, men det var mine synspunkter. Bildet har absolut bedre potesiale :)

Lenke til kommentar

Er heller ingen ekspert på bildekritikk, men her er nå mitt synspunkt.

Synes at bildet kan virke litt tilgjort iom. at sykkelen befinner seg et sted som ikke er naturlig. Tilsynelatende finnes det ingen sykkelsti eller noe i nærheten av fjellkanten som tilsier at en syklist burde befinne seg, stoppe opp, og posere der. Det første som slo meg, da jeg så bildet, var at sykkelen må ha blitt løftet ut der kun for at bybakgrunnen skulle få være med i bildet.

For min del et distraksjonsmoment, men sikkert bare flisespikkeri for folk flest :)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...