RasmusKRiis Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Okay, her er jeg VELDIG usikker på hva jeg synes om bildet, kan dere hjelpe meg. Er det noe eller er jeg helt på jorde? Lenke til kommentar
BSP Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) uten å være noe ekspert så ville jeg isolert motivet litt mer med en større blender og gått nærmere. syntes poseturen var fin og trærne ble en slags ramme edit: leif Endret 19. juni 2009 av BSP Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ville gjort alt mørkere uten om syklisten, ville også flyttet han mere mot venstr for å unngå trærne bak hode hans. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Synes det var stilig bakgrunn, med trærne som danner en slags ramme rundt byen. Synes bildet var greit nok, men synes at det ble litt kjedelig. Litt usikker på hva som gjør det, men var noe med lyset eller hvordan modellen står eller noe. Jeg ville dratt til samme location og kanskje prøvd ut litt andre positurer, muligens det hadde gjort seg med annet lys, eks solnedgang. Er ikke akkuratt noen ekspert, men det var mine synspunkter. Bildet har absolut bedre potesiale Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Er heller ingen ekspert på bildekritikk, men her er nå mitt synspunkt. Synes at bildet kan virke litt tilgjort iom. at sykkelen befinner seg et sted som ikke er naturlig. Tilsynelatende finnes det ingen sykkelsti eller noe i nærheten av fjellkanten som tilsier at en syklist burde befinne seg, stoppe opp, og posere der. Det første som slo meg, da jeg så bildet, var at sykkelen må ha blitt løftet ut der kun for at bybakgrunnen skulle få være med i bildet. For min del et distraksjonsmoment, men sikkert bare flisespikkeri for folk flest Endret 22. juni 2009 av J-Core Lenke til kommentar
wetwilly Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Litt for mye busker rund sykkelisten og den fine utsikten. Personen burde hatt nøytrale klær som ikke tokk oppmerksomheten bort fra bilde(klær uten mønster og trykk osv...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå