beeach Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Har en .bin fil som er en film jeg gjerne ville ha brent. Jeg bruker nero. Lurer på hvordan man brenner ut dette, fila er utpakket og har flere mapper som segment, mpeg, .dat fil etc. Trenger jeg kun dat fila for å brenne ut eller hva? Beeach Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg antar det er en film du skal brenne til vcd? bruk DEAMON TOOLs til å lage en virutell cd av .bin .cue fila.. så brenner du en kopi av den virtuelle cd som en ren kopi =) funker fett.. andre alternativer er wincdr eller fireburner.. du kanke brenne .bin i nero Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg bruker å bare legge heile den utpakka mappa på en cd. Kalle plata det samme som grunnfolderen du pakka ut fikk. Folder treet blir samme som på cd plata der grunnfolderen er selve plata så når du skal legge filene på cd går du inn ett hakk og tar det derifra. Se hvordan filene ligger på en vanlig spill cd så forstår du hvordan det skal være. I alle fall min måte og den virker fint! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 som regel så er den .dat fila for stor for en cd.. derfor er det best å brenne filmen fra .bin fila.. men den funker din metode og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå