WeeR Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hallo! Har en maskin som CPU jobber på 100% HELE tiden.. Noen som vet om noen programmer som kan "rydde" windowsen eller noe som kan hjelpe? Har ikke lang tid ignen på jobben her så orker ikke formatere.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 CTRL+Alt+Del, sjekk hva som suger CPU-kraft. Hvis det er applikasjoner du ikke vet hva er, søk på google. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nå oppgav du ikke veldig mye teknisk info, men hvis du bruker Win XP, kan du jo f.eks. sjekke ut Tweak-XP (www.totalidea.de) Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 sry for lite info.. er windows XP, explorer.exe som tar 100%. Prøver å kille den og starte den igjen, da er det bra helt til jeg prøver å åpne explorer eller my computer.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 eller du kan skru av pcen Skru av pcen? Jeg har prøvd restart 1000 vis av ganger hvis det er det du tenker på.. Har også norton antivirus 2003.. kjørt spybot og adaware uten å finne noen ting.. så er rett og slett windows som har klikka og jeg som ikke orker reinstall Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Søk på "explorer 100 cpu" i google, så får du masse treff. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Takk for hjelpen Måtte faktisk fjerne en streng i registeret fordi XP har problemer med diverse .avi filer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå