ray001 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har et par(les mange) filernavn som jeg ønsker å forandre på. Ønsker å ta vekk alle punktum, underskore(_), bindestreker(-) og tall som ligger i filnavnet. Hvordan gjøre dette enklest? Er det programer for dette? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 det du trenger er en "batch renamer" som lar deg kjøre igjennom en mappe med filteret du ønsker som fjerne tall,underskore etc så erstatte med space eller fjerne helt om ønsket det. kjapt søk på google gidde meg 123renamer som så grei ut men har ikke testa programmet selv. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 det du trenger er en "batch renamer" som lar deg kjøre igjennom en mappe med filteret du ønsker som fjerne tall,underskore etc så erstatte med space eller fjerne helt om ønsket det. kjapt søk på google gidde meg 123renamer som så grei ut men har ikke testa programmet selv. Ok, skal teste noen av dem. Programet må/skal bare ta vekk uønsket "ting", og la igjen "hovednavne", og allerhelst gjøre dette autmatisk på flere samtidig. Gjør noen av programene dette så er det helmaks :-) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) jeg er på jobb nå så usikker hvilket program jeg har hjemme til renaming, men det er ganske praktisk med kunne sette ganske detaljerte filter som f.eks gjøre underscores om til space, fjerne dobbelspacer, sette store bokstaver på sang/gruppenavna i en runde. Endret 19. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Lupas rename 2000 fungerer maxsolainen til ditt formål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå