katet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei. har ein Acer Aspire 5602 som eg har køyrt Windows 7 på i ein periode. Har tenkt å gå tilbake til XP grunna fleire årsakar. Eg stappa inni Recovery CD`en og lat gjekk som ein draum heilt til 61%. Alt stoppar og det kjem opp feilmelding: Restore failed! Reason: 0xf0000005 Nokon som har peiling på kva som skjer og eventuelt kva som må gjerast for å rette opp feilen ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tja, busted HD? Har du muligheten til å teste S.M.A.R.T. status på hd? Kanskje laste ned noen verktøy du kan kjøre fra CD for å sjekke hd? Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Muleg windows / recovery programmet sliter med å finne harddisk elns. S.M.A.R.T. status på hd ? kan du førklare det? Muleg eg kan laste ned nokon program å prøve på cd. Har du program å anbefale ? =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.google.no/search?hl=en&q=%2...A+0xf0000005%22 Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 takkar for svar Problemet er løyst. Brodern har samme PC så vi bytta harddisk. Formaterte disken der å sette den inn igjen i mi maskin og det fungerte fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå