humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Driver å skal ha meg ny gaming pc, og kom over et lite "valg" når det gjaldt kjøling; Noctua NH-U12P SE1366 VS. Thermalright ULTRA120 Extreme Jeg kan bli sett på som nybegynner, hva jeg har fått med meg hittil (tror jeg) er at Thermalright er en Kjøleribbe og lager mindre lyd enn Noctua som er en vifte. (passiv og aktiv kjøling?!?) rett gjerne på meg og kom gjerne med gode grunner til hvorfor jeg skal velge hvem. Begge har fått gode reviews allaround etter det jeg har sett. Pcen skal stå på et lite rom (basicly meg, bord, stol og pc) jeg er ikke veldig var for støy (ps3/x360 har ikke plaget meg sålangt). som en ref viss noen tenker støynivå. Endret 19. juni 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ultra 120e er ikke verdt sin vekt i grus om du ikke viftekjøler den i tillegg. Tror aldri du får så mye støy av PC'en som XBOX'en din lager, bare å holde viftene så store som mulig. Jeg liker Ultra120E, jeg. Det er bare personlige preferanser, men den er velutprøvd og har lenge vært en utrolig bra kjøler. Kombinert med god kjølepasta og god luftstrøm i kabinettet ditt har du nok en fin kjøleløsning. Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er veldig fan av Noctua NH-U12P, syns ikke den bråker noe i det hele tatt. Skjermkortet overdøver denne uansett. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 hmmm jeg har ingen andre viter satt i oppsettet mitt utenom de som er innebygde i grafikkortet og kabinettet.. (se sign) hvem av de vil være best i sånt tilfelle? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Antec Nine Hundred er så bråkete at hvilken CPU-kjøler du velger ikke bør baseres på støy. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Antec Nine Hundred er så bråkete at hvilken CPU-kjøler du velger ikke bør baseres på støy. åh? bråker det mye? men er vel grei kjøling i det?, som jeg sa er ikke støy noe ejg egentlig fokuserer på da lite som plager meg Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kjølingen er meget god. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Kjølingen er meget god. så, i mitt oppsett, hvilken kjøler ville du valgt? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er Noctua-fanboy så jeg villa valgt Noctua, men TRUE + Noctua NF-B9-1600 vil gi litt bedre temperaturer. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er Noctua-fanboy så jeg villa valgt Noctua, men TRUE + Noctua NF-B9-1600 vil gi litt bedre temperaturer. link? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Thermalright ULTRA120 Extreme er den samme som TRUE. Noctua NF-B9-1600 EDIT: Stygg leif. Endret 19. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Thermalright ULTRA120 Extreme er den samme som TRUE. Noctua NF-B9-1600 EDIT: Stygg leif. aha bare kjøre en kombo Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har både Noctuna og TRUE. Det som gir best resultat for meg er TRUE med noctunaviftene på Noctuna er jo ikkje akkurat billig den heller. Noctunaen har jeg bare liggende å slenge, siden TRUE er best. Men måtte jo teste "dritten" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå