Faktum1 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hei, har nettop begynt med Telenor trådløst. Med Telenor trådløst er det en nedlastningsgrense (husker ikke hva grensa var). Hvordan kan jeg passe på å følge den grensa? Hvis man ikke føler grensa så setter Telenor ned internetthastigheten neste måned:/ Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hei, har nettop begynt med Telenor trådløst. Med Telenor trådløst er det en nedlastningsgrense (husker ikke hva grensa var). Hvordan kan jeg passe på å følge den grensa? Hvis man ikke føler grensa så setter Telenor ned internetthastigheten neste måned:/ Om det er mobilt bredbånd du snakker om så tror jeg grensa eg 5GB. Var i alle fall det når jeg kjøpte den i fjor høst. Står nok i kontrakten din. Hvordan man sjekker det hvor mye en har lastet ned, vet jeg ikke. Endret 19. juni 2009 av Zeonid Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Ja var nok 5GB ja, er det mye? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hva bruker du nettet til? Det avhenger veldig av hva du bruker nettet på, jeg har kommet til og bryte den grensen etter 1 dag, men viss du bare besøker VG og er på MSN så tror jeg ikke det er noe og bekymre seg for. Lenke til kommentar
Zeonid Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Til vanlig internett bruk er det en grei grense. Men laster du ned store filer(film/serier osv) så bryter du denne grensen rimlig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå