Lothiriel77 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal selge min iphone, og har derfor løst ut bindingstiden hos Netcom. Så har jeg fått beskjed om å koble telefonen til datamaskinen, gå inn på iTunes på mobilen, og deretter låser den seg opp automatisk. Men når jeg går inn står det på mobilen at jeg må koble meg på wi-fi for å komme inn på iTunes. Noen som vet hva jeg gjør feil? Jeg har nå ikke noe simkort i telefonen som virker, men etter som jeg forsto på Netcom så har ikke det noen betydning. Skulle gjerne fått låst opp telefonen før jeg solgte den. På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
espenae Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal selge min iphone, og har derfor løst ut bindingstiden hos Netcom.Så har jeg fått beskjed om å koble telefonen til datamaskinen, gå inn på iTunes på mobilen, og deretter låser den seg opp automatisk. Men når jeg går inn står det på mobilen at jeg må koble meg på wi-fi for å komme inn på iTunes. Noen som vet hva jeg gjør feil? Jeg har nå ikke noe simkort i telefonen som virker, men etter som jeg forsto på Netcom så har ikke det noen betydning. Skulle gjerne fått låst opp telefonen før jeg solgte den. På forhånd takk for hjelpen du må ta det sim-kortet du fikk av netcom! (det du fikk når du kjøpte iphonen) sitte det inni, trykke inn pin koden. så kobler du den til itunes via usb. (sørg for at du har internett på pc'en) så går du ned på iphone kolennone på venstre side i itunes trykker innpå den... så skla det komme opp en side der det står gratulerer du har låst opp din iphone.. så må du trykke ok.. etter det kan du bruke hviket som helt sim kort du vil;) Lenke til kommentar
Lothiriel77 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal selge min iphone, og har derfor løst ut bindingstiden hos Netcom.Så har jeg fått beskjed om å koble telefonen til datamaskinen, gå inn på iTunes på mobilen, og deretter låser den seg opp automatisk. Men når jeg går inn står det på mobilen at jeg må koble meg på wi-fi for å komme inn på iTunes. Noen som vet hva jeg gjør feil? Jeg har nå ikke noe simkort i telefonen som virker, men etter som jeg forsto på Netcom så har ikke det noen betydning. Skulle gjerne fått låst opp telefonen før jeg solgte den. På forhånd takk for hjelpen du må ta det sim-kortet du fikk av netcom! (det du fikk når du kjøpte iphonen) sitte det inni, trykke inn pin koden. så kobler du den til itunes via usb. (sørg for at du har internett på pc'en) så går du ned på iphone kolennone på venstre side i itunes trykker innpå den... så skla det komme opp en side der det står gratulerer du har låst opp din iphone.. så må du trykke ok.. etter det kan du bruke hviket som helt sim kort du vil;) Tusen takk for hjelp. Nå er den låst opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå