Gå til innhold

The Prodigy i Spektrum 14. november!


Largie

Anbefalte innlegg

Olum: Du gikk forbi meg under konserten :> (tror jeg)

 

Haha :D Du vet hvordan jeg ser ut?

 

Forøvrig en utrolig fet konsert i går som varte altfor kort. Den overgikk ikke konserten på Hove.

Dvs, jeg tror det var deg (hvor mange som refereres til som Olum kan det være i Oslo? :>). Dro deg med deg to-tre jenter gjennom crowned rett før Prodigy kom på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:cry: Nå angrer jeg på at jeg ikke dro! Trodde det skulle være på Sentrum scene denne gangen også.

 

I wish. Spektrum blir for stort for meg, altså. Føler ikke jeg får noe kontakt med bandet, og da blir det bare som å se en musikkvideo med jævlig bra anlegg.

 

Prodigy spilte forøvrig bra, og hadde fantastisk fett lysshow, men fy faen så mange drittfolk det var der. Det ødela mye av kvelden for meg, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Drittfolk er sånne som står ved siden av deg og røyker deg i trynet. Det er sånne som velter gjennom folkemengden i full fart og dytter alle til side fordi de plutselig vil langt framover. Det er de folka som slår deg i bakhodet hver gang det klapper takten, og det er dem som følger etter deg og gnur seg mot rompa di samme hvor mye du prøver å komme deg unna.

 

Det er drittfolk. Og sånne var det mange av på Prodigy.

 

Moshpits har jeg ikke noe problem med, stiller meg alltid strategisk i forhold til hvor den oppstår. ;)

Lenke til kommentar

Drittfolk er folk som ikke kan oppføre seg som folk, f.eks. presse seg inntil og nesten over folk bare for å komme seg fremover, selv om man gjør klare tegn til at det ikke er SJANS å få plass foran seg fordi man har greid å skape en liten lomme foran seg så man kan puste og holde armene nede, skal de likevel bølle og klenge og henge.

 

Det er folk som på død og liv skal "moshe" selv om de står helt alene, og fekter armer i trynet på alle som står rundt.

 

Det er folk som er så tørste at de springer i baren og kjøper en 5-pack øl og prøver å slåss seg tilbake til første rad med øllene over hodet, som resulterer i halvfulle kopper og masse våte folk.

 

Det er folk som bøller frem og tilbake og starter kjedereaksjoner der man bare blir feid av beina og nesten faller og blir most på gulvet.

 

Det er dritfulle 18-åringer som bare skal lage kvalm rundt seg, eller spyr på gulvet så det lukter dritt i 100 meters omkrets.

 

Jeg kan nevne mange flere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Drittfolk er sånne som står ved siden av deg og røyker deg i trynet. Det er sånne som velter gjennom folkemengden i full fart og dytter alle til side fordi de plutselig vil langt framover. Det er de folka som slår deg i bakhodet hver gang det klapper takten, og det er dem som følger etter deg og gnur seg mot rompa di samme hvor mye du prøver å komme deg unna.

 

Det er drittfolk. Og sånne var det mange av på Prodigy.

 

Moshpits har jeg ikke noe problem med, stiller meg alltid strategisk i forhold til hvor den oppstår. ;)

 

Det er forståelig. Tror kanskje det at det var endel idioter kan ha noe sammenheng med at ganske mange av de som var rusa der, ikke var rusa på hverken livet eller alkohol.. Dassen på herretoalettet ble brukt til alt annet enn bommelom såvidt jeg kunne skjønne når jeg var innom der.

Lenke til kommentar
Drittfolk er sånne som står ved siden av deg og røyker deg i trynet. Det er sånne som velter gjennom folkemengden i full fart og dytter alle til side fordi de plutselig vil langt framover. Det er de folka som slår deg i bakhodet hver gang det klapper takten, og det er dem som følger etter deg og gnur seg mot rompa di samme hvor mye du prøver å komme deg unna.

 

Det er drittfolk. Og sånne var det mange av på Prodigy.

 

Moshpits har jeg ikke noe problem med, stiller meg alltid strategisk i forhold til hvor den oppstår. ;)

 

Enig, var MYE drittfolk der.

 

Hmm, sto du litt foran i midten? Noe sier meg at jeg har sett bilde av deg før, men kan ikke helt huske om det var deg jeg så på konserten da. Var bare noe som slo meg nå.

Lenke til kommentar
synes det er sånne dritt folk på alle konserter egentlig. derfor jeg aldri gidder å komme langt frem, er ikke verd det. flyr altid noen øl glass rundt omkring der fremme

 

Opplevde heldigvis ikke noe øl på denne konserten, men på slagsmålsklubben@rockefeller regna det øl.

Sikkert pga det er flere etasjer rett over selve scenegulvet.

Lenke til kommentar
Det er forståelig. Tror kanskje det at det var endel idioter kan ha noe sammenheng med at ganske mange av de som var rusa der, ikke var rusa på hverken livet eller alkohol.. Dassen på herretoalettet ble brukt til alt annet enn bommelom såvidt jeg kunne skjønne når jeg var innom der.

 

Ja, det er helt klart rusen som er hovedproblemet. Jeg forbanner den alkoholen hver eneste gang jeg setter min fot innenfor et konsertlokale...og det er fryktelig ofte.

Jeg får stadig mindre og mindre glede av å gå på konserter, og det er ene og alene fordi min tålmodighet med fyllehelvete er i ferd med å renne ut. Men hva kan man gjøre? Det er jo bra at folk har det gøy, men det burde gå an å respektere andre selv om man er kanakkas.

 

Enig, var MYE drittfolk der.

 

Hmm, sto du litt foran i midten? Noe sier meg at jeg har sett bilde av deg før, men kan ikke helt huske om det var deg jeg så på konserten da. Var bare noe som slo meg nå.

 

Jepp, det var fler enn jeg har sett på lang tid. Jeg imploderte av sinne sånn cirka 20 minutter ut i konserten, og etter det sto jeg bare der og venta på at det skulle bli ferdig. Triste saker.

 

Nja, nei, sto ikke foran i midten. Sto et godt stykke bak og til venstre. Så ganske fort at det lønte seg å trekke bakover. ;)

Lenke til kommentar

Heh, husker noen fulle trøndere i 40-årene på Iron Maiden-konsert sto og brølte HOLY DIVEEEEEEEEEEEEEER under nesten hele konserten, til max irritasjon for alle some sto i nærheten.

 

Eller den klassiske, man ser et hull i mengden foran seg og sniker seg inn, så sier noen bare "du, noen har spydd akkurat der du står nå".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Olum: Du gikk forbi meg under konserten :> (tror jeg)

 

Haha :D Du vet hvordan jeg ser ut?

 

Forøvrig en utrolig fet konsert i går som varte altfor kort. Den overgikk ikke konserten på Hove.

Dvs, jeg tror det var deg (hvor mange som refereres til som Olum kan det være i Oslo? :>). Dro deg med deg to-tre jenter gjennom crowned rett før Prodigy kom på?

 

Om det var et kvarters tid før konserten var det med tre random emojenter som absolutt skulle ha meg med ut på en røyk. Var det rett før konserten var det med tre hakket deiligere jenter inni crowden. Jeg har slitte dreads som jeg burde gjort noe med for lenge siden. Hvorfor hilste du ikke forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...