Tonna84 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 gårsdagens setlist fra Helsinki: http://www.setlist.fm/setlist/the-prodigy/...d-13d73525.html Ikke noe særlig med overraskelser, men finfin lell. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Damn it, jeg hadde så lyst til å høre Spitfire. Jaja, det blir jo en hitparade åkke som. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spitfire står da på den lista Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hei, jeg heter Martine og jeg er svaksynt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) For noe tull. Klarte ikke å la være, så jeg likegodt bestillte meg en billett. Så nå blir det roadtrip alene fra Trondheim på meg i morgen Frista for mye Endret 13. november 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 For noe tull. Klarte ikke å la være, så jeg likegodt bestillte meg en billett. Så nå blir det roadtrip alene fra Trondheim på meg i morgen Frista for mye Det er faen meg bra innsats. Kred! Jeg stikker til Oslo nå, jeg. Dasser innom Donkeyboy i kveld, siden jeg uansett kommer inn gratis. Så kanskje jeg ser noen av dere i morgen, uten å vite det, selvsagt. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 inside: Prodigy var i en Carlingsbutikk i Oslo og shoppet litt nye klær idag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Når entrer Prodigy scena? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Olum: Du gikk forbi meg under konserten :> (tror jeg) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) The Prodigy-konserten var jævlig heftig! Vil ha mer. Endret 15. november 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Olum: Du gikk forbi meg under konserten :> (tror jeg) Haha Du vet hvordan jeg ser ut? Forøvrig en utrolig fet konsert i går som varte altfor kort. Den overgikk ikke konserten på Hove. Endret 15. november 2009 av Olum Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Faen for en sykt bra konsert. Beste konserten jeg noensinne har vært på. Sto omtrent helt foran. Ble forøvrig most til fillebiter og er litt sliten idag Endret 15. november 2009 av discostu Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sto helt midt på ca 5 meter fra scenen, ble ganske så most jeg og! I tillegg mistet jeg de 3 jeg var der med under den første sangen og fant dem ikke igjen. Etter konserten sto jeg der alene uten verken telefon eller lommebok (som jeg for sikkerhets skyld låste inn med de andre på oslo s) 2 og en halv time hjemmefra. Lånte telefon av 3 stykker og ringte 1881 uten hell og kom frem til helt feil personer, fant dem heldighvis igjen på stasjonen etter en stund. Men fortsatt en flott konsert! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Var både helt bak, helt foran og oppå crowden i løpet av konserten. Var så sliten at jeg omtrent segnet om etter konserten var ferdig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Sto helt midt på ca 5 meter fra scenen, ble ganske så most jeg og! I tillegg mistet jeg de 3 jeg var der med under den første sangen og fant dem ikke igjen. Etter konserten sto jeg der alene uten verken telefon eller lommebok (som jeg for sikkerhets skyld låste inn med de andre på oslo s) 2 og en halv time hjemmefra. Lånte telefon av 3 stykker og ringte 1881 uten hell og kom frem til helt feil personer, fant dem heldighvis igjen på stasjonen etter en stund. Men fortsatt en flott konsert! Minner om min opplevelse for noen år siden. Jeg og 3 andre låste inn alt av klær på Oslo S før konsert i Spektrum. Men etter konserten kjøpte jeg en t-skjorte jeg stappet i samme lomma som nøkkelen til boksen. Når jeg så dro opp skjorta for å vise den frem, dro jeg visst med nøkkelen også uten å merke det. Gikk opp til spektrum igjen, men der var alt stengt. Så der sto vi kl 00:30 på oslo s og fant ikke nøkkelen til boksen, og ingen av oss husket nummeret på boksen heller. Sprang rundt og fant en Securitas-kar som hadde nøkler til boksene..han ene kom plutselig på nummeret, og så ville vakta vite hva som lå inni. Da klarte jeg å gi feil farge på jakka mi, men de andre hadde hodet med seg heldigvis, så vi fikk gearet vårt. De var litt sinna på meg Endret 15. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Rå konsert. Men var tungt å sette seg bak rattet og kjøre 50 mil etterpå. Fikk også skaffet meg 5 Prodigy t-skjorter Her er et opptak jeg gjorde under konserten: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nå angrer jeg på at jeg ikke dro! Trodde det skulle være på Sentrum scene denne gangen også. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 noen som fikk med seg ene sangen han DJ'n mellom prodigy og oppvarmings bandet spilte, var en av di siste han spilte, var med lyrikk, slaks rap text, noe med å slå av lyset. Noen som vet hva det var? var rå konsert! summer enda litt i øra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sier det igjen, heftig konsert! Var sykt sliten etterpå, svetten rant, og klarte så vidt å gå etter all hoppinga, men, liker det! Jeg og en kompis fikk plass helt forrerst, ca 2 meter til høyre for scenen (foran ene høytaleren ) og fikk med oss alt! Ble ganske most da. Skal faen meg på The Prodigy -konsert igjen en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå