Tonna84 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg driter egentlig i om det er sitteplasser der eller ikke. Når jeg ser Prodigy er det samme for meg om det sitter noen dølle jævler bakerst eller ikke. Det som er kjipt er om det er masse tomme seter. Det er døllt å se på. Men jeg kommer til å være full og fæl uansett, så jeg bryr meg nok ikke like mye om det da, som nå.. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ringte og forhørte meg hos Oslo Spektrum. Sitteplassene er nettopp lagt ut, og det er kun noen få plasser i front (altså bak ståplass). Så er det vel forheng bak sitteplassene igjen vil jeg tro. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Aah, da hører jeg gjennom setlista på fullt volum. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er ikke sikker på om de forandre på setlista i løpet av turnéen, men her er den setlista fra konserten 30. oktober. 1. World's On Fire 2. Breathe / Breathe (Dubstep Beats) 3. Omen 4. Poison 5. Spitfire 6. Warrior's Dance 7. Firestarter 8. Run With The Wolves 9. Voodoo People 10. Omen [Reprise] 11. Invaders Must Die 12. Diesel Power 13. Smack My Bitch Up Encore: 14. Take Me to the Hospital 15. Out Of Space 16. Their Law 17. Stand Up (Outro) Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Woohooo!Grisefett! Jeg fikk med meg setlista fra både konserten på SS og på Hove, det var nesten identiske setlister, bare litt små justeringer her og der, men samme sanger.. MEN. Spitfire har de ikke hatt med før... Fett! Endret 6. november 2009 av tonna99 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Faen, nå har det skjedd det som alltid skjer før konserter. Hele vennegjengen er i ekstase over at [insert band] skal ha en konsert. Jeg kjøper billett og en uke før konserten er de fleste andre usikker på om de gidder å dra eller ikke. Heldigvis er det i hvertfall en kompis som også har kjøpt billett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg foretrekker å dra alene på konsert, faktisk. Da slipper man å følge med hva og hvor kompisen er, eller om han syns det er teit at jeg hopper og synger. Trenger ingen å si "åj dette er kjempekult" til, det vet jeg jo selv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Under selve konserten, mister jeg jo venna mine. Det er ikke så farlig. Men det mye fetere å vorse litt, dra sammen på konserten for så å ha et svett nach etterpå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg foretrekker å dra alene på konsert, faktisk. Da slipper man å følge med hva og hvor kompisen er, eller om han syns det er teit at jeg hopper og synger. Trenger ingen å si "åj dette er kjempekult" til, det vet jeg jo selv. Word. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Under selve konserten, mister jeg jo venna mine. Det er ikke så farlig. Men det mye fetere å vorse litt, dra sammen på konserten for så å ha et svett nach etterpå. Møt meg og finn en finfin bar :> Som selger noe annet enn Ringnes. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er bare 17 så de eneste barene jeg kommer inn på, er de som selger Ringnes Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Salkart (om det ikke er postet før): http://www.oslospektrum.no/getfile.php/943...xs/Clubspec.jpg Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Salkart (om det ikke er postet før):http://www.oslospektrum.no/getfile.php/943...xs/Clubspec.jpg Bortsett fra at det ikke er vanlig ClubSpektrum på lørdag.. Det er endel sitteplasser også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er bare 17 så de eneste barene jeg kommer inn på, er de som selger Ringnes Crap. :< Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Salkart (om det ikke er postet før):http://www.oslospektrum.no/getfile.php/943...xs/Clubspec.jpg Bortsett fra at det ikke er vanlig ClubSpektrum på lørdag.. Det er endel sitteplasser også. Ah Lenke til kommentar
ehook Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor treffes folk før konserten? Har foreløpig kun planer om vorspiel på hotellet vi... Noen groupies som vil være med? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da fikk jeg med noen fler kompiser likevel. Er det slik at det legges ut 50 billetter i luka på Spektrum før konserten for å forhindre svart salg eller må de kjøpe svart uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå