KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sitteplassene ble nok utsolgt relativt fort. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Tja, jeg reserverte billetter 0,5sek etter de åpnet billettsalget men fikk ikke opp noen sitteplasser. Mener at det ikke er noe sitteplasser på arrangementet pr nå... Grunnen til at jeg var så på hogget var erfaringen rundt billettkjøp på AC/DC Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mener å huske at det var mulighet for å bestille sitteplasser de første dagene. Mulig jeg bare blingset da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Haha, tenk å bestille sitteplass til The Prodigy! HAHAHHA Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Tja øyet som ser! Vi lo av kidsa som flokket foran scenen mens vi satt og koste oss med noen kalde. Når konserten begynte var det absolutt INGEN som satt i stolen for å si det sånn Edit: Glemte å si at det sist konsert på Sentrum Scene Endret 29. oktober 2009 av Largie Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 På The Prodigy må man jo stå i crowden og hoppe og ta av. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Man trenger overhodet ikke å sitte stille på plassene i Spektrum. Jeg har vært på konserter der alle på tribunene står også. Men det er litt risky da, siden det er veldig bratt vinkel nedover fra toppen av tribunene, med ganske høye drops mellom seksjonene, så vaktene vil jo helst ikke at folk hopper og snubler og ramler utfor. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Prodigy blir dritfett! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Eh..really? Uff, så jævlig! Edit: Beklager dobbelpost. Endret 31. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 The Prodigy blir dritfett! Ja! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tror jeg driter i oppvarmingsbandet. Liker engelskuttalen hans, men fattige greier utover det. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg og egentlig, men når er oppvarmingsbandet ferdige? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nå skal jeg opp på butikken og hente mine The Prodigy-billetter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Og de stenger ikke dørene fullstendig når oppvarmingen begynner? :< Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hahahahah! Tenk å ikke dra på Enter Shikari! l2music Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er IKKE/svært få sitteplasser i Spektrum under The Prodigy. Det vil være "klubbspektrum", som betyr at det blir satt vegger på sidene som gjør at det blir et stort rektangulært område med kun ståplasser. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det visste jeg ikke. Det kommer jo til å bli utrolig fett. Blir mye mer intim konsert da. Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er garantert at man slipper inn når som helst så lenge man har billett. De kan ikke ha dørene låst pga at folk vil ut under konserten og diverse. xBoffen: Har du vært på Prodigy-konsert noen gang? Siden du ikke syns det er så spennende.. Jeg er selv Enter Shikari-fan, men Prodigy er noe av det drøyeste man kan oppleve på konsertfront mener jeg. Det hadde vært fett hvis det hadde vært vegger de hadde brukt, men de konsertene jeg har vært på i Spektrum som club-konsept, så er det gardiner som henger rundt.. Det ser egentlig litt døllt ut, Dave Grohl i Foo Fighters klagde fra scenen i 02' om at han syns det var kjipt med dette forhenget.. Men når ES og Prodigy begynner å spille er jeg uansett likegyldig til hvordan det ser ut bak meg =) Tonna - som snart skal på sin 3. Prodigykonsert for året! Holy Malony! Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Apropos sitteplasser.... Det er ganske mye som tyder på at det faktisk er sitteplasser tilgjengelig til Prodigy. På www.billettservice.no er det akkurat nå utsolgt for ståplasser, men sitteplasser kan man bestille. Det står også på Oslo Spektrum sine sider at det er både sitte og ståplasser til konserten.. Lurer litt på hvordan salen ser ut når dørene åpnes om en drøy uke må jeg si. Forresten - Ståplasser for life. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg driter egentlig i om det er sitteplasser der eller ikke. Når jeg ser Prodigy er det samme for meg om det sitter noen dølle jævler bakerst eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå