Gsx1000r Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 var på turbo og manson på spectrum i fjor ved juletider, og da var det stappfullt. Var omtrent ikke mulig å komme seg hverken hit eller dit uten å måtte kjempe deg igjennom. Selv helt bakerst var det trangt og jævlig. så om det skulle bli utsolgt på prodigy så skal nok folk slite med å komme seg frem og tilbake i full fart. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Pappa gav meg billetter til The Prodigy-konserten i bursdagsgave. Fy faen og jeg gleder meg nå! Bare 1 måned igjen. Endret 14. oktober 2009 av KongKake Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fet pappa! Jeg har også skaffa billetter nå, tror jeg. De er vaffal i posten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gleder meg til pappa sender meg mine jeg. Som bestekompisen (som forøvrig blir med meg på konserten) min skriver på MSN; "14. november blir herftig! :D". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dobbeltpost, men, hvilket band er oppvarmingsband for The Prodigy? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enter Shikari. Mye mer lyst til å se de enn hovedbandet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hmm.. Spennende, aldri hørt om dem før, men en blanding av elektronisk musikk og hardcore metal høres spennende ut. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Syntes Ost & Kjex gjorde det bra på sentrum. Men Enter Shikari gjør nok stemningen litt mer "wild" før denne konserten Lenke til kommentar
Largie Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Tja, tydligvis litt av hvert der da: http://www.entershikari.com/video,zzzonked_10.htm Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvordan er det med å legge fra seg ting i spektrum? Skal inn og ut av Oslo på kvelden og tenkte ikke gå på konserten med jakke ol. og ikke sitte på toget hjem med svette klær heller Noen som vet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, lurer egentlig på det. Btw, Analogue, vi skal ikke ha et "nice sneakers fra Nike"-møte på konserten eller? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Haha, kunne jo vært noe det. Endret 28. oktober 2009 av Analogue Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Haha, jaja, hadde nå vært moro å hilst på et par forummedlemer før konserten. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kunne vært noe det, men skal reise et stykke så jeg vet ikke hvor god tid jeg får Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Neinei, daså . Har selv tenkt til å reise tidlig jeg, for å sikre meg plass lengst mulig fremme. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Hvis du har billett til ståplass er det ingen steder å legge fra seg noenting. Da blir dere sluppet inn rett fra gata og inn i arealet foran scenen. Har du sitteplass er det garderobe i lobbyen, og kommer inn fra innsiden øverst på tribunene (så de kan skille sitte og stå-publikummet helt fra hverandre). Så eneste alternativ er å legge igjen jakke i oppbevaringsboks på Oslo S. Det pleier jeg å gjøre. Det blir inn i helvete varmt nede i folkemengden, så vinterjakke er vel synonymt med massivt væsketap og avsviming. Endret 28. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Det er vel ikke sitteplasser på dette arrangementet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jo, det var for en god stund tilbake mulig å bestille sitteplasser. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Rart, det var jo akkurat det jeg ville ha... Noen som har bekreftet sitteplass på Prodigy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå