Filmvenn Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Er så herlig med denne konserten. Gikk glipp av forrige i Oslo. Drar i lag med 7 andre venner, så vi kommer til å herje på dancefloor! Sett SlipKnot på Roskilde, nå venter jeg bare på The Prodigy som jeg vet kommer til å lage et bra show med et stort publikum. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Nice, vi er 10 stk som rocker med dere! Lenke til kommentar
marleyy Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Gleder meg noe sinnsykt til konserten!! Blir min første Prodigy-konsert Dørene åpner kl.18.30 og konserten starter kl.19.30. Noen som vet hvor lenge den varer? Hvor lenge pleier egentlig konserter på Spektrum å vare? Har aldri vært der før... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ser at det er ledige plasser enda. Da må jeg få pappa til å bestille snarest mulig, den treigingen. Jeg SKAL få med meg denne konserten om jeg så må henge i taket. Btw, som han over her nevnte, noen som har en formening om hvor lenge konserten varer? Vil helst få tatt siste buss hjem. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Oh, at jeg ikke har sett dette før. Må jo nesten få det med meg. Aldri sett dem live Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Dæven, er fremdeles billetter igjen. Må kjøpe nå. Stipendet må komme asap! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lurer veldig sterkt på å dra. :o Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har lyst til å se Enter Shikari, men The Prodigy er ikke så kult at jeg gidder å ta turen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ta deg en bolle, The Prodigy er kult. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 come breathe with me! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 come breathe with me! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det varer 1,5-2 timer sannsynligvis. Spektrum har ikke lov å holde på lengre enn 23 mht naboene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det varer 1,5-2 timer sannsynligvis. Spektrum har ikke lov å holde på lengre enn 23 mht naboene. Flott, da rekker jeg siste tog/buss hjem. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ser frem til Marilyn Manson den 8. nov og Prodigy den 14. Blir en knall måned. Billettene henger klart på tavla. bare å vente på dato'n Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Skulle ønske å ha vært der jeg også. Men får nøye meg med å ha sett de 2 ganger tidligere i år. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det varer 1,5-2 timer sannsynligvis. Spektrum har ikke lov å holde på lengre enn 23 mht naboene. LOL Er det sant? På Rockefeller og Sentrum Scene holder vi jo som regel på til midnatt, og det er jo rett ved Spektrum. Sært. Anywhooo. Jeg må vel kjøpe billett snart. Synes bare det var så teit at man måtte få dem i posten. Gi meg valgmuligheter! Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Aldri vært i spektrum før, så lurer på en ting. Om jeg sitter på vors og pilser før konserten & må pisse nye sykt, er det så og si klin umulig å bevege seg til toalett om jeg skulle befinne meg midt i crowden? På festivaler og slikt moser jeg frem og tilbake uten problem, men er det mer crowded i spektrum? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det kommer jo helt an på hvor mange det er i publikum. Jeg har ennå ikke vært på noen utsolgte konserter i spektrum, og har heller aldri følt meg veldig inneklemt i mengden der. Uansett da, om du vet blæra ikke tåler å vente hele konserten, er det vel kanskje lurt å stille seg et sted hvor du slipper å kjempe med nebb og klør for å komme deg ut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spektrum er omtrent like bredt som det er langt, så det er lett å komme seg ut og inn av crowden. I hvertfall på de konsertene jeg har vært på der. Det er jo mulig det blir fullt på The Prodigy og da er det ikke sikkert det er like lett å komme seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå