Gå til innhold

The Prodigy i Spektrum 14. november!


Largie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket ut Enter Shikari på youtube. Det var ikke noe som fristet veldig. Da velger jeg heller å vorse en time ekstra. Å få gode plasser i Spektrum er lett. Den er jo bredere enn den er lang. Man før selvfølgelig ikke gjerdeplasser, men en plass blandt de fem første meterne fåt man til selv om man kommer etter konserten er startet.

Lenke til kommentar
Okei, den er grei! Da vet jeg om en som blir litt skuffet, men det går nå bra, konserten blir RÅ likevel! :D

 

I følge profilen din er du ikke helt 18 du heller :p

 

Shit! det er ikke ståplasser igjen!

 

Er det lett å komme seg ned til gulvet fra 208?

..noen som vet hvordan?

 

Man kan hoppe 1,5 meter fra sitteplassene ned til gulvet, men da vil sikkert en vakt se deg og kaste deg ut.

 

Det selges vel ikke alkohol hvis aldersgrensen ikke er 18 år?

 

Er det tilfellet så: WOOOOOOOOOOO! :D

 

Det selges alkohol der. Er vanligvis et eget inngjerdet område med Pro Sec-vakter hvor det selges alkohol.

Lenke til kommentar

Er ingen måter å gå ned fra sitteplasser til ståplasser. Ståplass-folket går inn direkte fra utsiden og ned i hallen, mens sitteplass-folket går inn fra toppen av tribunen oppe ved taket fra lobbyen på spektrum. Finnes ingen trapper som går ned.

Det er bare en loddrett vegg på noen meter. Og hopper folk ned der ser vaktene det med en gang.

 

Er ikke meningen folk skal renne fra sitteplasser til ståplasser. Det er pga brannsikkerheten bl.a., det er maks antall lovlig publikum på gulvet så ikke folk skal bli klemt ihjel hvis det blir panikk i mengden. Man har jo stadig hørt om klubber i sør-amerika eller andre land der 20-30 stk har blitt drept hvis det ble brannutløp fordi det var alt for mange folk i lokalet ift tillatt antall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjappe spørsmål, hvor lett er det å få tak i vann i Spektrum? Om man står i midten? Og pleier det å bli moshpits i spektrum, ser for meg en potensiell moshpit om folk ikke er kjipe. Er dette noe Pro Sec slår ned på ettersom konserten er innendørs? Hvordan har det vært på tidligere konserter (metal feks) ?

Lenke til kommentar
Kjappe spørsmål, hvor lett er det å få tak i vann i Spektrum? Om man står i midten? Og pleier det å bli moshpits i spektrum, ser for meg en potensiell moshpit om folk ikke er kjipe. Er dette noe Pro Sec slår ned på ettersom konserten er innendørs? Hvordan har det vært på tidligere konserter (metal feks) ?

 

Vann skal være lett tilgjengelig, men samme som alle andre steder er det lettere jo nærmere vaktene man er.

Moshpits slår de ikke ned på så lenge det ikke tar helt av. Det de slår ned på er crowdsurfing, folk som sitter på skuldre og lignende.

Fra de to andre prodigykonsertene i år så har jeg egentlig fått erfaring av at nesten hele crowden blir en og samme "mosh".. Nesten alle digger like mye, kanskje litt hardere lenger fremme, men jeg tror ikke det kommer til å bli ett spes sted hvor moshpiten er. Nei. Dette blir dansegalla for hele crowden tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...