Largie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://www.oslospektrum.no/stoerre-og-raae...03981-2516.html Musikken er energisk og rå, med drivende rytmer og fengende strofer som fester seg i hodet uten å irritere. Deres hemningsløse sjangerblanding av elektro, breakbeat, punk og techno gjør bandet unikt i dagens musikklandskap. Prodigy trekker alt fra rockere til ravere noe som har skaffet de et bredt og variert publikum. Medlemmene i bandet, Liam, Keith og Maxim utfyller hverandre, og det er først når de nå er samlet igjen at musikken virkelig sitter som den skal. Kall musikken ”rytmisk galskap” satt i system! Billetter er i salg NÅ: https://www.billettservice.no/html/connect....;STAGE=1&C= Bli med og fyll opp Spektrum med en bunch festglade mennesker!!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Wow, to Prodigy-konserter i Norge på ett år. Nå har de beveget seg vekk fra Sentrum Scene, tydeligvis (de to siste konsertene her til lands befant seg der). Jeg så dem i 2005 og er egentlig fornøyd med det, da studenttilværelsen og det faktum at jeg bor langt unna Oslo setter stopper for et gjensyn med bandet. Selv om de er favorittgruppa mi har interessen dabbet litt av de siste par-tre årene, dessverre. Det endrer seg forhåpentligvis en gang ;--) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tre på ett år, faktisk. De spiller jo på Hove også ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Say what? Det er jo nå veldig snart også. Sheeit, hvorfor kunne de ikke gjort dette for 9-10 år siden, da min fanboyisme var på sin høyde? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hehe. Da må du sparke liv i fanboyen igjen. Skulle ikke være noe problem det, vel. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nah, så dem live i 2005. Er ikke så glad i konserter, så jeg holder meg i Trondheim ;--) Hadde de kommet hit, hadde det vært en annen sak. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Var på Sentrum scene konserten sist og det tok helt av. Helt klart et must og få med seg! De spiller alt fra gammelt til nytt og hyper opp publikum kontinuerlig Lenke til kommentar
Geogaddi Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Skal definitivt på denne. Lurer litt på hvordan konsert opplevelsen på Spektrum blir derimot, aldri vært der før på gig. Håper ihvertfall på en helvetes mosh ihvertfall. Endret 26. juni 2009 av Proper English Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Dette må jeg få med meg. Jeg så dem i går og det ga absolutt mersmak. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Hvor så du dem Olum? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 De opptrådte på Hove-festivalen. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Wow. Absolutt oppe til vurdering. Det var fantastisk på Hove! Spiller de alltid nesten utelukkende de store hittene? Endret 28. juni 2009 av .sere Lenke til kommentar
Largie Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Sist konsert på Sentrum scene kjørte de gjennom alle go'hitsa da også. Det er jo det folk vil høre + at dem hadde noen remixer av de kjente som absolutt krydret hele opplevelsen. Kom til Spektrum, det kommer til å bli over-the-top med full sal! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Konserten i Spektrum blir uansett garantert bedre enn på Hove. Husk at bandene ikke får spille like lenge på en festival, som på en vanlig konsert. Hovekonserten var jo over på null komma niks, synes jeg da. Mye moro på kort tid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det var en sinnsyk konsert på Hove, kan ikke huske bedre stemning i amfiet, ikke en gang da Flogging Molly herja der i fjor. Blir det like bra eller bedre i Spektrum kommer det til å koke Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det 18-års-grense denne gangen da? Jeg vil så jævlig dra og se mitt yndlingsband spille, men i våres var jeg to år for ung. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det 18-års-grense denne gangen da? Jeg vil så jævlig dra og se mitt yndlingsband spille, men i våres var jeg to år for ung. Niks. God tur! Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da fikk jeg og dama billettene i posten. Har ikke hørt på annet enn The Prodigy de siste 48 timene, klarer ikke uttrykke meg hvor mye jeg gleder meg til denne konserten Noen som vet om de skal ha med seg bass-høyttalerne sine? Hørt de er HEFTIGE! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 fikk tickets i posten i dag. gleder meg jævelig mye til dette. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 4. august 2009 Forfatter Del Skrevet 4. august 2009 Det gjør vi alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå