EinarEriksen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Drammens-selskap lanserer SMS-tjeneste som gir deg beskjed hver gang toget ditt er forsinket. Les mer Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Forsto ikke dette helt. NSB har en super, og rimlig løsning, allerede klargjort for dem, men fordi de "er underlagt regler som gjør at de ikke kan gå i samarbeid med selskaper uten å først gå ut i markedet og søke noen som kan levere en bestemt tjeneste" Er ikke drammensselskapet nettopp noen som kan levere en bestemt tjeneste? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jo, men for at NSB skal kunne velge dem så må forespørselen først legges ut til anbud slik at andre, konkurerende bedrifter også får muligheten til å tilby en tjeneste. På et generelt grunnlag vil da det offentlige få muligheten til å velge en tilbyder som gir det beste produktet til den beste prisen. Og det er veldig bra. Baksiden av medaljen er jo nettopp dette tilfellet her. Endret 19. juni 2009 av nomore Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 De Luca spammer sine gjester med SMS.. . . . . . . . hva tror du dette blir med NSB sin "trackrecord" . .. . .. stakkars folk som melder seg på dette ;o) -=SPAMORAMA-= Lenke til kommentar
Stegz Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Så NSB tjener mer penger jo oftere togene er forsinket? Kanskje abonnement på denne tjenesten snart erstatter medlemskort? Endret 19. juni 2009 av Stegz Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvis den gir nøyaktig informasjon i tilstrekkelig tid de gangene toget er forsinket, er dette definitivt verdt 250,- i året. Men dessverre er det sjelden informasjonen om forsinkelser er tilgjengelig fra nsb tilstrekkelig tid på forhånd. Men mulig dette er spesielt ille for min strekning. Hadde vært interessant å prøve gratis i for eksempel ett år, før jeg bestemte meg. Kan også nevne at jeg har sperret mobilen min for å motta sms jeg må betale for, så jeg ville ønsket en annen måte å betale på, enn gjennom prisede sms'er. Da har man langt mer kontroll. Lenke til kommentar
Banni Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Så NSB tjener mer penger jo oftere togene er forsinket? Kanskje abonnement på denne tjenesten snart erstatter medlemskort? Hehehe, med tanke på hvor flinke NSB er til å holde rutetidene kan jo dette bli enda en stor utgift for kundene.. Ikke nok med at du må finne alternativ transport og få hele dagen forsøvet noen timer, men du må legge ut litt ekstra penger for det i tillegg.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Har ikke visst om den m.nsb.no-linken tidligere, og jeg skal ta tog på søndag. Fantastisk side fra NSB, fungerer jo perfekt! Tar tog en gang i jubelåret, så jeg klarer meg fint med NSB sin allerede veldig gode løsning Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hvis jeg fikk en krone for hver gang toget var forsinket, ville jeg vært en rik jævel. Men nå skal jeg altså gi en krone i stedet. Å, arme meg. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fin fin løsning. Skulle det vært noe lignende når det gjaldt buss i Stavanger, hadde det blitt mange meldinger per dag.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 I Stavanger kunne dei jo berre sendt meldingar ut når bussen faktisk held tidskjemaet. Det skjer jo så jævla skjeldent at dei neppe hadde trengt å sende ut så mange meldingar! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 "Mobilnettet i Norge er nede for telling etter at kollektivtrafikken lanserte sitt nyeste tilbud til kundene. - Det var som å prøve å svømme opp Niagarafossen, sier betuttet informasjonssjef i Telenor" Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Haha, det er så utruleg sant óg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg