tormoddf Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Krigsspillet til den amerikanske hæren har kommet i en tredje utgave. Les mer Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jaaa!! Gleder meg, AA er et genialt spill xD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg må si at jeg gleder meg!!! Litt kjedelig at store deler av helga går til å flytte få dataen, med størm og nettverk opp på loftet.. :| Jaja, det forsvinner jo ikke akkuratt over helgen =) Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er sykt mange bugs i spillet atm, er nært unplayable. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det har stått som "Forhåndslasting fullført - ikke utgitt" på min Steam lenge nå. Er det bare i USA det er gitt ut? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Det har stått som "Forhåndslasting fullført - ikke utgitt" på min Steam lenge nå. Er det bare i USA det er gitt ut? Fungerer fint her hos meg i hvert fall. Tipper du må tvinge gjennom en slags oppdatering på Steam. Se http://supportwiki.steampowered.com/wiki/ClientRegistry.blob Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Prøvde trikset, står fortsatt at det er pre-loaded. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tipper du må laste ned ein oppdatering til Steam, det måtte iallfall eg før nedlastinga kunne begynne. Som Capt.Awesome sa er spelet så fullt at av bugs at det per i dag ikkje er spelbart. Spelet henger seg opp heile tida, og eg har brukt ctrl+alt+del meir det siste døgnet enn sidan eg formaterte pc-en sist. Det heng, mister kontakt med serveren og alt anna "kjekt" heile tida. Så til no, hold dykk til forrige versjon av AA. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg begynte å laste det ned via steam igår, funker fint å komme inn i. Men låser seg når jeg går online eller prøver trening. Utrolig mange som har dette problemet Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Lastet ned og testet AA3 i går kveld og makan til makkverk... - Loading tidene er horrible! Selv med en bra maskin så er det fatalt trist å sitte i 1-2 minutter å vente på at første treningsbane skal loade seg ferdig. - Det lugger og henger seg ofte under oppstart og finish [ikke noe ingame though] - Multiplay er mer eller mindre umulig å komme inn på. Krasj til hovedmenyen, fullstendig stopp og elendig servervalg er bare et fåtall av irritasjonsmomentene. Etter 40 minutter med forsøk kom jeg ikke en eneste gang inn i et spill... - Menyen er så forvirrende, full av feil og tull at det er til å miste sinssfattningen! - AA er omtrent ikke eksisterende [unreal 3 engine sin feil]. Grafikken til et så stort fps anno 2009 er makabert! - Kontrollene føles teite, unaturlige og treige, noe som passer VELDIG dårlig i et FPS - Etter å ha igjennomført de 2 første training missione 4 ganger uten at det lagret seg til profilen gav jeg opp.. - Sist men ikke minst, AA3 er så til de grader mer propagandarettet enn AA 1&2. Virker som de har fokusert mye mer på fancy videoer av hvor "kult" det er i forsvaret enn selve spillet. Greit nok at dette er MENT som et rekkruteringsverktøy, men når hovedfunksjonen [som jeg vil si er selve gameplayet] er så hinsides elendig, gidder ikke folk å se på de teite videoene de har lagt inn... Kanskje litt mye rant til tross for at spillet akkurat er lansert, men det får da være grenser for hvor dårlig spillet kan være på release. Hadde ikke gjort noe om de hadde drøyd dette et år for å si det slik. Sånn det er nå fremstår det som alpha/beta release og ikke noe som skal presenteres offentlig for verden! Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Dette er det dårligste og mest uferdige spillet jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Eeeeeepisk launch-fail. Hele developer-teamet ble visst sparket dagen etter launch(i går). Fant en post av en av de sparkede utviklerne: http://www.ipetitions.com/petition/thankyoudevs/index.html Byråkratiet har visst gjort sitt, og som jeg forstår det, kan det ta laaang tid før det kommer noen fiks til spillet. Er visst bare å avinstallere spillet. Lenke til kommentar
alike Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=298054 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Får nok heller kikke på Arma og nye PR 0.86 updaten Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Så jeg som nå sliter med å finne min gamle steam konto kan egentlig bare glemme det? Lenke til kommentar
jzky Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kommer vist en patch snart.. Er ganske så lei av å trykke CTRL+ALT+DEL for å avslutte spillet når det låser seg ved loading av trening, missions etc.. får holde meg til AA2.5 til v 3.0 funker.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg prøvde det litt og hadde ingen problemer =) Men ble litt lei, var ikke i humør for trening + Jeg fikk ikke godkjent øvelsene jeg stod på.. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg prøvde det litt og hadde ingen problemer =) Men ble litt lei, var ikke i humør for trening + Jeg fikk ikke godkjent øvelsene jeg stod på.. Det er jo nettopp en av de tingene som er problemet. Jeg får full score på alle øvelsene på "weapons familiarization", men får likevel failed på de. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg skal ikke røre spillet mer før det har kommet en hotfix. Betaen var faktisk mye mer stabil og mulig å spille på (og det sier sitt..) Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg prøvde det litt og hadde ingen problemer =) Men ble litt lei, var ikke i humør for trening + Jeg fikk ikke godkjent øvelsene jeg stod på.. Det er jo nettopp en av de tingene som er problemet. Jeg får full score på alle øvelsene på "weapons familiarization", men får likevel failed på de. Det tror jeg har løst seg med patchen som kom 19. Jeg har også fått 100% accuracy og alle targets hit i samtlige, men fikk fortsatt "no go".... Derimot når jeg logget inn igjen senere så hadde den registrert at jeg hadde fullført alt på expert og lagret det! :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg