Gå til innhold

Windows Vista Business Norsk VLK-Problem

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. I følge min tolkning av retningslinjene er det ikke lov til å legge ut piratkopiert materiale på dette forumet. Jeg er meget usikker på om min forespørsel inkluderer dette, men saken er at jeg har en Vista Business lisensnøkkel som er en VLK. Problemet mitt er at jeg har rotet bort installasjonsmediumet til denne nøkkelen og har ingen andre steder å henvende meg til.

Har noen forumbrukere tilgang til MSDN og mulighet til å gi meg nedlastingsklienten til den norske businessversjonen av vista så jeg kan få reinstallert mine maskiner?

Hjelp med dette noe uvanlige problemet settes stor pris på da dette er en noe kinkig situasjon.

Det skal også nevnes at jeg har flere ganger prøvd med engelsk VLK installasjonsmedium i daemon tools, over nettverk på delt DVD-rom og også brent ut og fysisk tilkoblet, men hver gang så får installasjonsveiviseren en "ukjent" feil og jeg må restarte og dilledalle. Dette er åpenbart ikke et problem med nøkkelen, men sannsynligvis med installasjonsmediumet.

Vennlig hilsen SpecialForce

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med norsk versjon av Vista, men lisensieringen til Microsoft fungerer slik at det er Lisensen (retten til aa bruke/laane deres programvare) man betaler for, ikke mediumet. Dvs. lage kopier, selv gi disse vekk til venner og bekjente er helt lovlig, saa lenge man ikke gir de "lisenser" eller nokkelgenerator/crack etc.

Om du har en offisiell/lovlig Microsoft lisens kan du ta kontakt med Microsoft direkte og de vil poste ett installasjons-medium til deg helt gratis, eller for en minimal sum (porto+eksp).

MvH

[ Infected ]

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...