Offpist Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei. Har lagd en hjemmeside, og bare lurer på hva dere syns om designen. Noe jeg kan gjøre annerledes. Tar gjerne imot ideer og forslag også. www.offpist.tk eller www.offpist.cjb.net Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 avateren din er for stor. (den skal være 50*50 ) grei side. Lenke til kommentar
Offpist Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er avateren?? Dumme meg... :oops: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 veldig fin og ren side (akkurat som jeg liker det selv) eneste jeg kom på var at den mørke overskrift fargen forsvant litt kanskje? men dette kan sikkert variere fra skjerm til skjerm.. Lenke til kommentar
Offpist Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Fargen er litt svak.. Det er jeg egentlig klar over. Men det er bare det at jeg ikke finner noen annen farge som passer. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er avateren?? Det bildet som er til venstre. Rett der med forum nicket ditt. Har lagd en hjemmeside, og bare lurer på hva dere syns om designen. Noe jeg kan gjøre annerledes. Tar gjerne imot ideer og forslag også. Helt ok side, men jeg syns faktisk fonten var litt for stor enkelte plasser. Fargen er grei, men det mangler noe. Kanskje fyr opp et par bilder eller noe? > Kanskje gjør noe mer med logen din? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 om du forsøker en "skitten" lyseblå da? samme stil som den mørke bak, men lysere? noe ala denne #7AAAC6 (går ut i fra at du fatter hva tallene er) bare et raskt forslag, men noe lignende kan kanskje funke Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Designet var veldig rent og fint! - Kanskje du skulle ha prøvd med noe annen form på siden enn en firkant? Den kan bli litt "kjedelig"... :wink: Synes ikke du burde skifte farge på overskriftene, jeg. De er fine slik de er, og de synes bra nok. Når du bare bruker .htm-filer kan det bli litt vanskelig å oppdatere sidene i lengden. Selvopplevd! Jeg anbefaler deg å lære deg det absolutt grunnleggende om php og sette opp et include-script. Det kommer til å lønne seg! Spesielt når du har to språk å oppdatere... Lenke til kommentar
simenn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ville kanskje vektorisert logoen din. kul, men jeg synes den er litt kantete. trace den i flash eller i illustrator eller noe, og lagre den som jpeg igjen, så får du en effekt med forskjellig tykkelse på strekene og sånt. sjekk her hvordan det blir: http://simenn.no-ip.com/offpist.jpg Lenke til kommentar
Offpist Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Takk for mange gode råd. Skal prøve dem litt sener. Har ikke tid akkurat nå. Kom gjerne med flere, hvis dere har noe på lager. :wink: Lenke til kommentar
Offpist Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 PHP.. åssen programmer bruker jeg til det må lære meg det. Hater å drive å oppdatere hver eneste side på htm Lenke til kommentar
dms Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 notisblokk funker, men en editor med farging av teksten er å anbefale. EditPlus2 f.eks. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 notepad funker fint.. men det blir self, enklere med en editor. Winsyntax eller Php-Developer er bra! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Eg forelsår at du prioriterer engelsk... Dessuten finst det mange oversettings services for det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Når du bare bruker .htm-filer kan det bli litt vanskelig å oppdatere sidene i lengden. Selvopplevd! Jeg anbefaler deg å lære deg det absolutt grunnleggende om php og sette opp et include-script. Det kommer til å lønne seg! Spesielt når du har to språk å oppdatere... Hei Mikka. For ordens skyld skal jeg presisere det du sa. Du kan oppdatere dynamiske sider som har extension .html. Selve extension'en har ikke noe å si. Det er språket du bruker for programmeringen av "management systemet" som har noe å si. Mange portaler som bruker Oracle har extension .html på alle sidene sine. En annen ting; du trenger ikke PHP for å bruke include. Du kan bruke den vanlige HTTP include funksjonen og gi fila etternavnet .shtml. Dette er vel enklere for nybegynnere enn å sette opp PHP og alt det der hvis dem bare skal ha én include funksjon i hele websiden sin. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Siden var helt grei, den var oversiktlig og pen, men kanskje litt mangel på design? Den var liksom litt kjedelig. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei Mikka. For ordens skyld skal jeg presisere det du sa. Du kan oppdatere dynamiske sider som har extension .html. Selve extension'en har ikke noe å si. Det er språket du bruker for programmeringen av "management systemet" som har noe å si. Mange portaler som bruker Oracle har extension .html på alle sidene sine. En annen ting; du trenger ikke PHP for å bruke include. Du kan bruke den vanlige HTTP include funksjonen og gi fila etternavnet .shtml. Dette er vel enklere for nybegynnere enn å sette opp PHP og alt det der hvis dem bare skal ha én include funksjon i hele websiden sin. Der fikk jeg den! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå