danilovic Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Med "tidløse kvalitetsprodukter" tenker jeg på produkter som gjerne har vært på markedet i mange år, og erfaringsmessig holder meget god standard. De eneste eksemplene jeg kommer på, er Koss Porta Pro og Moccamaster. Er det noen flere? Daniel Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Med "tidløse kvalitetsprodukter" tenker jeg på produkter som gjerne har vært på markedet i mange år, og erfaringsmessig holder meget god standard. De eneste eksemplene jeg kommer på, er Koss Porta Pro og Moccamaster. Er det noen flere? Daniel Da tenker du på konkrete produkter, ikke bare velrenommerte merkevarer, som jo gir et mye bredere spekter? Land Rover (Defender) har sett omtrent likedan ut siden 1948, men er selvsagt betydelig forandret teknisk. Kvaliteten kan det også sies mye om, både positivt og negativt.. Toyota Landcruiser er et annet eksempel fra bilverdenen, og Jeep Wrangler et tredje. Alle tre vil jeg kategorisere som mer eller mindre "tidløse", men om de er virkelige kvalitetsprodukter er en annen sak. Coca-Cola kan vel også nevnes? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Ja, helst konkrete produkter. Noe jeg kan kjøpe i dag og fortsatt ha i like god stand om tjue år. Men takk for bidraget uansett. Ellers har jeg i ettertid kommet på Adidas Copa Mundial og Tupperware som gode eksempler. Daniel Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Artig tema Vil si klokker fra Inex Of Scandinavia fortjener å bli nevnt. http://www.inexwatches.no/ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fjällreven jakken min er vel snart 30 år gammel eller no sånt, gått i arv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå