Gå til innhold

Brent hovedkort - Hva gjør jeg?

dandel58

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har et Asus Crosshair 2 Formula hovedkort.. Kjøpte nettopp Geforce GRX 295 fra Gainward som jeg skulle bytte ut med mitt gamle 8800 GTX.. problemet er at jeg gjorde en sinnsyk junioreil! Jeg satte ikke strømkontaktene på skjermkortet riktig og slo på maskinen.. Den slo seg på og rett av, prøvde det noen ganger før jeg fant ut at jeg hadde satt de på en feil måte.. Da startet pcen tilslutt, men ikke noe bilde, ikke får jeg bildet med mitt andre kort heller som fungerte fint før.. Tilogmed loading screenen på LED posten står stille på CPU init, tilogmed når pcen ikke har startet.. Har sjekket skjermkortet i butikken jeg kjøpte og den fungerer der.. Så har jge virkelig brent av hovedkortet mitt? Er det mulig jeg kan ta en kjapp en sende det tilbake til nettbutikken jeg kjøpte av for reklamasjon, eventuelt si at jeg ikke har fått hovedkortet til å kjøre og at det er defekt? Vet det er sleipt, men har brukt sinnsykt mye penger nå og de kan vel ikke bevise hvem som har gjort noe med hovedkortet, kunne like gjenre vært sånn.. Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...