Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve seg på søstera til ei du har hatt ons med.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det kommer an på hva du er ute etter. Hvis du er ute etter et seriøst forhold, så vil det oppstå komplikasjoner. Er du ute etter en "fucking good friend" kan det fungere bra.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Helt greit å gå etter søstra.. Men det er store sjangser for at det kommer opp i dage at du har hatt deg med lillesøstra. F.eks. hvis store- og lille-søster har en krangel etter dere er sammen, kan jeg tenke meg at det detter ut av munnen til lille-søstern.

Om du skal nevne det tidlig, eller holde tett og håpe på at det aldri kommer opp, er noe du selv må finne ut av..

Om det kommer til å bli rart? Ja, det gjør det nok helt sikkert. Spesielt for deg og lille-søsteren. Men det kommer mest sansynlig til å gå over hvis man tar tiden til hjelp.. (med mindre lille-søstern er hodestups forelsket i deg)

Lenke til kommentar

Dette går nok fint. Ba med storesøster ut på byen ikveld, og har egentlig hatt det helt kjekt, sitti å snakket en del å fått litt kontakt. Så vi får ta det derfra. Henta jenta idag, og må si det av litt rart når begge to kom gåendes fra huset ja.

men men, nå skal jeg sove ut rusen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...