SkummelType Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Heisann, har et lite dilemma her, hadde et ons engang rundt nyttårstider. Og har funnet ut at hun har ei veldig kjekk søster. Snakker generelt lite med lillesøsteren som jeg hadde sex med. Kommer dette bare til å bli rart? Eller kan det funke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det er vel egentlig bare en måte å finne det ut på, Hans Georg. Sikkert awkward når dere møtes alle tre, men vil tro det kan gå seg til Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Selvfølgelig! Bare kos deg du! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Det kommer an på hva du er ute etter. Hvis du er ute etter et seriøst forhold, så vil det oppstå komplikasjoner. Er du ute etter en "fucking good friend" kan det fungere bra. Endret 19. juni 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
raristam Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vet storesøsteren at du har... ja.... hoppet i høyet med lillesøsteren? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ta begge, sammen eller vær for seg! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Helt greit å gå etter søstra.. Men det er store sjangser for at det kommer opp i dage at du har hatt deg med lillesøstra. F.eks. hvis store- og lille-søster har en krangel etter dere er sammen, kan jeg tenke meg at det detter ut av munnen til lille-søstern. Om du skal nevne det tidlig, eller holde tett og håpe på at det aldri kommer opp, er noe du selv må finne ut av.. Om det kommer til å bli rart? Ja, det gjør det nok helt sikkert. Spesielt for deg og lille-søsteren. Men det kommer mest sansynlig til å gå over hvis man tar tiden til hjelp.. (med mindre lille-søstern er hodestups forelsket i deg) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Dette går nok fint. Ba med storesøster ut på byen ikveld, og har egentlig hatt det helt kjekt, sitti å snakket en del å fått litt kontakt. Så vi får ta det derfra. Henta jenta idag, og må si det av litt rart når begge to kom gåendes fra huset ja. men men, nå skal jeg sove ut rusen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå