Djonne Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Eg lurer på ka olje eg skal ha i girene på min Suzuki RM125 02 mod? Vil velge rett olje, hadde nemlig på ei som var alt for tjukk, clutch lamellene "limte" seg sammen og eg fikk ikkje clutchet sykkelen -.- Derfor søker eg råd av nokon som veit det heilt sikkert..? ^^ Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 10W40 fungerer nok helt fint. Hvis du spør hos en mc forhandler så vet de det helt sikkert Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hei du... Castrol er den beste olja (er bilmekaniker, har testet div olje på div kjøretøy - har aldri hatt klager på denne...). Mekonomen er forhandler som bestiller olje til deg, finn den rette olja på : http://olyslager-lubricants.nl/nordicstart...moto/Select.asp Mvh... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Man får aldri noe fasit svar på dette. Hørt rundt selv. Nesten alle sa det funka fint med 10W40, men andre la det fram som om at man fikk havari av å bruke det. Har kjørt 50timer med 10W40 i sommer, og aldri hatt problemer! Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 HÆRREGUD! Hold kjeft om dere ikke veit! i MANUALEN til sykkelen din står det at du skal bruke ei olje som er er merka med JASO MA med viskositet som omfatter området 10w-40 GJERNE med GL4 men inget must! FOR F....! MEN det er ikke OLJA som kan til at du ikke får den i fri! DA er LAMMELENE dine UTSLITT! (å for å komme "smartingene" i forskjøpet glassert da for f...!) Om problemet var motsatt og du hadde fylt hypoid olje på kassa så var det nok olja som var feil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå