kjellc Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som vet om det finnes et anlegg for 12 volts drift. Jeg hadde et JVC anlegg på hytta tidligere. Men mistet hytta i skogbrann. Har bygd hytta opp igjen men finner ikke noe nytt anlegg. JVC har sluttet å produsere sitt.... Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er det noen som vet om det finnes et anlegg for 12 volts drift. Jeg hadde et JVC anlegg på hytta tidligere. Men mistet hytta i skogbrann. Har bygd hytta opp igjen men finner ikke noe nytt anlegg. JVC har sluttet å produsere sitt.... Bilstereo, koblet til ikke altfor store og tungdrevne høyttalere ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kan kjøpe PC-anlegg og ta ut transformatoren? Lenke til kommentar
fhl Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tivoli Audio har noen som går på 12V. Frode Lenke til kommentar
kjellc Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Kan kjøpe PC-anlegg og ta ut transformatoren? Så når man tar ut transformatoren så kan man bruke 12 volt. Er det ikke noe annet som må gjøres??? Tivoli Audio har noen som går på 12V. Frode Takker. Skal sjekke dem. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mange "PC-anlegg" har ekstern strømforsyning. Om denne er på rundt 12V kan du bare kople 12V rett inn. Desværre har mange "PC-anlegg" ikke 12V også. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 De mindre PC-anlegge til Creative har som oftest ekstern strømforsyning, og jeg tror de fleste drives med rundt 12 volt. Om de skal ha 10 volt, så går det også greit på 12 volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå