Maika Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hadde spurt tidligere idag om jump på HK (CPU host clock;100 eller 133)......... og om HK støtter ECC-RAM tenkt det var lett spørsmål for Dere proff, men får ingen svar. Har jeg gjort noe feil (utennom skrivefeil!) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei! Grunnen til at du ikkje har fått svar før.Kan være at mange er på jobb/skule og derfor ikkje kan svare deg før eventuelt seinare i dag. Folk på forumet bruker å svare på spørsmål,så lenge dei kan svare. Eg kan diverrre ikkje helpe deg.Siden eg ikkje har kortet sjølv.. Det du kan gjære er å sende ei e-post til support avdelinga til ein webshop.Og spørre dei.Eventuelt sjå på produktbeskrivelsen av eit produkt på ein webshop. Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hovedkortet støtter ikke ECC ram, hva med jumperen?? Lenke til kommentar
Maika Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Har 2 valg på CPU host clock-jump: 100 og 133. Hva gjelder dette? Er det Ram/prosessor? jeg har 256ddr ecc org ram, AMD XP1800+ HK støtter ikke ECC, Men kan jeg bruke det likevel? Er ikke ferdig med maskin siden jeg må vente tast/mus + d.stasjon (fra komplett). Har montert AMD med Taisol uten goop (Fikk ikke kjøpt hos Databutikken). Har bestilt globalwin gopp (kr 36,-) fra komplett. Anbefaler Dere at jeg skal demontere chip og påført goop før jeg starter maskin Er denne goopen OK? Takk Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 100133, kommer ann på hvilken type ram du bruker, jeg regner med du har pc2100 så då skal den stå på 133. Aner ikke om du kan bruke eccramen men jeg tror d skal gå fint Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: HK støtter ikke ECC, Men kan jeg bruke det likevel? siden hket ikke støtter ECC er det ikke vits å bruke de ekstra hundringsene på det heller.. ECC ram lagrer/henter på en annen måte enn vanlig ram, så jeg vet ikke om du kan bruke ECC brikker i Hket ditt.. _________________ Addtronics Server Tower AMD Athlon XP 1600+@1522 EPoX 8kv7a Gainward Gforce2 Pro Golden Sample 512mb DDR Orginal cas2 IBM Deskstar 60GXP, Western Digital Caviar 30gb, Maxtor DiamondMax 541DX Sony G400 19" [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-23 15:09 ] Lenke til kommentar
Maika Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 kjøpte ECC-brikken for 1 uke siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå