M9 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har bygget min første datamaskin og har installert to harddisker. Hvordan formaterer man dem før operativsystemet er installert? Jeg fikk sterke anbefalinger om å formatere dem før operativprogrammet installeres, selv om mange mener det ikke er nødvendig. Jeg har montert et Asus P5Q Deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Formatering kan gjøres under installasjon av OS. Det er ganske rett frem, bare prøv så finner du nok ut av det. Mvh Håkon Lenke til kommentar
oluuu Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 GParted er fin til det last ned her Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) GParted er fin til det last ned her Tull, du trenger ikke et eget program bare for og formatere, i de fleste OS i dag så er formatering inkludert i installasjonen. Er enig med SkoMedHull, bare sett inn CD'n/DVD'n også følger du veiledningene som kommer opp så skjønner du nokk det meste. Også er det bare og spørre her viss du er usikker Endret 19. juni 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå