BeCo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Defentivt: Ctrl (Ctrl + C, Ctrl + V, Ctrl + X, Ctrl + Alt + Del, Ctrl + S, Ctrl + N, Ctrl + P...osv...) Lenke til kommentar
Smal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 insert er vel heller ikke så mye brukt... :-? eller hva med tastekompinasjonene crtl+alt gr+home+insert+skroll lock....... :wink: Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Tror nok Scroll Lock kommer på en god siste plass. Men det er en del andre taster på høyre halvdel av tastaturet som er lite bruk. Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ctrl og w ....www ....www ....www ....www , definitivt mest brukt Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Cs tastene er suverent mest brukt. Er så slitt at du ikke kan se hva det står på dem. Resten av tastene er bare litt gråbrune... :wink: Lenke til kommentar
Legoraider Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ctrl c ctrl v på mitt ihvertfall... Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 de knappene jeg bruker minst er nok Home, End og Scroll Lockkan faktisk ikke huske at jeg noen gang har brukt de home og end er faktisk veldig nyttige taster, dersom du lærer deg og bruke dem, slipper og flytte musen eller holde en knapp nede i timesvis. prøv de. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 q w e r a s d f og space da. mest brukte mmh. minst brukt er den tasten mellom win og ctrl tasten på høyre side. aldri brukt, tror jeg. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Etter 3 år med intensivt bruk har ingen knapper på mitt tastatur blitt synelig slitt utrolig nok! Men mest brukt er nok: w,s,a,d,ctrl,alt,shift,tab,space. Minst brukt: Pause/break , ,/del nede i høyre gjørne og scroll lock Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 på min er W mest brukt uten tvil...... Noen som kan forklare hvorfor... www.derfor.com Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg bruker F11 ofte i bf og i iexplore (fullscreen) Den tasten jeg bruker minst er trolig pause/break. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 hm..muli at de seks tastene til høyre brukes lite Lenke til kommentar
BioDroid Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Delete er ganske heftig brukt da. Uansett, det burde finnes et enkelt og lite program der ute som teller antall tastetrykk og kan vise statistikk på hvilke taster som er brukt mest hyppig. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Vi har jo knappene rundt Enter da.. og på siden.. de som ofte får en real støkk hver gang maskina ikke er lydig: ) (øy,. jeg har hatt detta tastaturet i over 9 måneder nå, jeg ER flink) Lenke til kommentar
dale Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 minst brukt hos meg... : "^¨~" tasten Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Rent generelt for å skrive er det vel space , s og e som er de mest brukte tastene/bokstavene i det norske språk. På tastaturet mitt er det alt tasten som er mest brukt. Inntil nylig brukte jeg nemlig alt + et tall for å skifte vinduer på irc'en min (konstant!) men så fikk jeg irc opp i halsen og slettet alt av klienter (personlige årsaker, ikke spør... ). I tillegg bruker jeg alt + f4 for å lukke de fleste vinduer, og alt+tab for å skifte vinduer (mus er for pyser og kattepuser;)). Eneste tasten som allerede er slitt (kjøpte nytt tastatur i februar en gang) er faktisk alt tasten. Minst brukt må vel være den virkelige enter-tasten (ikke return), eller kanskje scroll lock og pause/break. På en god andreplass kommer høyre-control og caps-lock som jeg heller aldri bruker. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 tror heller kombinasjonen av CTRL+ALT+DEL egentlig er mest brukt .. Ja viss de har Win 98! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 minst brukt er den tasten mellom win og ctrl tasten på høyre side. aldri brukt, tror jeg. Hmmm. der oppdaget jeg en ny tast ja..... Windows-tasten er også lite brukt. Må nok si at tastene på musa er mest brukt, så kommer av/på-knappen på datamaskinen, så kommer av/på-knappen på fjernsynet, så kommer av/på-knappen på lampa og SÅ kommer jammen §|-tegnet(Just kiddin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå