Cursed Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mest brukt hos meg er vel Space-knappen. (Hvor mange ganger har jeg brukt den i de siste ukene? Spiller BG for tida) Det er da hvis ikke venste museknapp telles med. Minst brukt er: F2, F3, F4, F6, F7, F10, F11, Knappene ved numlock (untatt enter og numlock), Pause, Insert, Home, Page Up, Page Down, End, E-post-knappen, SMS-knappen, Webkamera-knappen, play/stopp og spoleknappene, itouch-knappen, søk-knappen, user-knappen, shopping-knappen, favoritter-knappen, my home-knappen og en tast med en pil som peker på et vindu (ved siden av den høyre windows-knappen). De fleste av disse knappene har jeg aldri brukt. Fant et par til: Den ene er en pil, og den andre er en mann som løper, og det står "Go" under han. De ligger helt til venstre på tastaturet, like under scrollehjulet. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Any-tasten må vel være den mest brukte!!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Scroll Lock er vel den eneste knappen som aldri er brukt hos meg tror jeg. Space kommer vel på en suveren førsteplass som mest brukt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 på min er W mest brukt uten tvil...... Noen som kan forklare hvorfor... hmm, tørr jeg tippe cs, q3 eller noe annet fps-spill? Ikke så mye CS, men GR og RS.... Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nest brukt: W,A,S,A , Shift, Ctrl , space FPS Knappene.. Minst Brukt: Scroll Lock og Høyre Enter Knappen Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 mest brukt er vel space, og minst er den mellom win knappen og høyre ctrl - altså den som tilsvarer høyreklikk i windows. Den har jeg aldri brukt... Heller ikke scroll lock forresten. Insert brukes innimellom uten at jeg tenker på det... hender at jeg deiser borti. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Uten å dele ut karakteristikker av enkelte som er på nett, så tipper jeg at tastene som brukes til 'ord' som 'asl' 'wtf' og 'omg' er relativt nedslitte hos dem... naturligvis overgått av '!' og '?'-tastene som også deles ut i svært generøse porsjoner Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Herregud mennesker!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅ DERE ET LIV!!!! :o :o :o Shift-1 er vel mest brukt hos deg Muligens også Caps Lock står som en sterk kandidat. Virker som om typen liker STORE BOKSTAVER. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Finnes det ikke et program som tar opp hvilke taster man bruker? Så man får en oversikt over hva slags taster som er mest brukt? Morsom unyttig informasjon =) Gabe's TypOmeter; http://www.informatics.no/TM_DownloadSkin.htm Var borti et program som målte slike ting, hilken tast man brukte mest, hvilken tast man slettet (rettet opp) mest, totale tastetrykk, totale museklikk ++. Husker bare ikke hva det heter.... :oops: Gabe's TypOmeter; http://www.informatics.no/TM_DownloadSkin.htm Muligens også Caps Lock står som en sterk kandidat. Virker som om typen liker STORE BOKSTAVER. Nope, han tar jo ikke Caps Lock av. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mest brukte knapper på en fjorttiss sitt tastatur: A, S, og L Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør Scroll Lock? aldri funnet ut av det... :oops: For de som ikke vet om en fornuftig måte å bruke Pause/Break knappen på: Genialt å bruke den under boot for å fryse maskinen slik at du kan lese diverse info under POST og slikt Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør Scroll Lock? aldri funnet ut av det... :oops: For de som ikke vet om en fornuftig måte å bruke Pause/Break knappen på: Genialt å bruke den under boot for å fryse maskinen slik at du kan lese diverse info under POST og slikt Og hvor ofte har man bruk for det? Mao. sjeldent i bruk. Jeg tror ikke jeg har brukt den en eneste gang på dette tastaturet, og det begynner å bli gammelt nå. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør Scroll Lock? aldri funnet ut av det... :oops: For de som ikke vet om en fornuftig måte å bruke Pause/Break knappen på: Genialt å bruke den under boot for å fryse maskinen slik at du kan lese diverse info under POST og slikt Og hvor ofte har man bruk for det? Mao. sjeldent i bruk. Jeg tror ikke jeg har brukt den en eneste gang på dette tastaturet, og det begynner å bli gammelt nå. For å se etter IRQ konflikter f.eks? eller se hvilken BIOS versjon man har? masse rart man kan lese under boot/POST Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Fant et par til: Den ene er en pil, og den andre er en mann som løper, og det står "Go" under han. De ligger helt til venstre på tastaturet, like under scrollehjulet. Disse to har jeg også, men kan ikke huske å ha brukt de enda... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nei ka er det eg sier? Mine mest brukte taster er jo: aaa w aaa s d aaa x c Disse bruker eg i spill som f.eks SOF2 eller BF1942 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 A,S,D og W... cs knappene Samme her, kjøpte nytt tastatur for 3mnd siden og de knappene er så slitt at man nesten ikke ser hva som står på de Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 På det gamle tastaturet mitt var E mest slitt, fulgt av A, S, Z og H... Og seff spacetasten da Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 på min er W mest brukt uten tvil...... Noen som kan forklare hvorfor... Sikkert fordi du spør for mye! (What? Why? Where? Who? When?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå