Amnio Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Oki... Men hvilken brukes minst?? Forslag ut i luften; "Scroll Lock"! Er helt enig med deg der, scroll lock ble jo faset ut etter at windows skulle inn på alle 'bokser' i verden. Den høyreklikk-tasten eller hva den heter brukes lite her i huset. (den ved siden av den 'supre' windowstasten på de fleste tastatur) Bruker også caps-lock utrolig lite. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 alt+F4 knapper som er minst brukt...fornøyd Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 alt+F4 defineres vel heller som en kommando, ikke en knapp Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mest brutk ser jeg veldig enkelt her, disse tastaturene må ha vært brukt i mange år. Sitter på UNi, og ser. Av tallene så er tallet 7 minst brukt og tallet 6 mest brukt. Ser også at space knappen er mest slitt, men litt overaskende også æ... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 A,S,D og W... cs knappene Tror nok de fleste FPS-spill bruker ASDW Minst brukt hos meg er Scroll Lock og Insert. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Helt riktig, spiller ikke BF.... Blir sjøsyk av spillet.... Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 de knappene jeg bruker minst er nok Home, End og Scroll Lock kan faktisk ikke huske at jeg noen gang har brukt de Lenke til kommentar
LordMelchett Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 en flat neve plantet godt nede i tastaturet er ofte brukt. Dvs en delt førsteplass til bokstavene t,y,u,g,h,j,v,b og n. Mulig også f dersom man har en langt fremtredende tommelfinger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 de jeg bruker minst: f5-f8 de jeg bruker mest: Space, e, s, r og WIN Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Pause/Break er vel heller ikke akkurat en knapp som sliter.. Vel? Den funker til å pause noen spill, men ellers er jo det helst esc eller "P" Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mest brukt: Space Minst brukt: Den knappen mellom høyre ctrl og høyre Windowsknapp (hva heter den???) Lenke til kommentar
viggo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 på jobben er tab-tasten helt utslitt minst brukt må vel være "favoritter"-tasten... Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 på min er W mest brukt uten tvil...... Noen som kan forklare hvorfor... hmm, tørr jeg tippe cs, q3 eller noe annet fps-spill? Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Herregud mennesker!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅ DERE ET LIV!!!! :o :o :o Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Herregud mennesker!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÅ DERE ET LIV!!!! :o :o :o Shift-1 er vel mest brukt hos deg Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 enter og space...på siste plass kommer F tastene og Num Lock tastene Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 S for SCV i spillet StarCraft...... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Minst brukt... Scroll-lock, insert, windows-knappen, den "åpne start meny" knappen og noen F- Taster. kanskje også /*-+ over numpadd'n. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Finnes det ikke et program som tar opp hvilke taster man bruker? Så man får en oversikt over hva slags taster som er mest brukt? Morsom unyttig informasjon =) Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Var borti et program som målte slike ting, hilken tast man brukte mest, hvilken tast man slettet (rettet opp) mest, totale tastetrykk, totale museklikk ++. Husker bare ikke hva det heter.... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå