Straydog Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Noen som har et eldgammelt tastatur liggende, som kan sjekke om det er visse taster på tastaturet som er mer slitt enn andre? Eller hvilken tast til "norsk bruk" er logisk den mest brukte? Jeg vet ikke helt hvilken, men noe sier meg at e er mest benyttet. (*kjeder meg på jobb*) Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hørt om space før??? brukte den 3 ganger i forrige setning og E bare 1 gang, men desto flere ganger i denne setningen da Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Space er helt klart mest brukt Så kommer sssssssss på en god andre plass Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 tror heller kombinasjonen av CTRL+ALT+DEL egentlig er mest brukt .. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 tror heller kombinasjonen av CTRL+ALT+DEL egentlig er mest brukt .. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 på min er W mest brukt uten tvil...... Noen som kan forklare hvorfor... Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 i en periode var det stort sett bare a s d Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 På mitt tastatur er D og K slitt ned. Det er vel fordi midtfingrene(de sterkeste) hviler der. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Space og alt+TAB tror jeg blir mest brukt, ihvertfall i kontor applikasjoner. På Space-tasten min er det helt tydelig en grop etter høyre tommel Hadde et gammel tastatur for mange år siden hvor jeg faktisk klarte å slite bort nedover-pila på nedover-tasten Dette var etter uendelig mange timer med tetris for Windows 3.1 :-) -M Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Space, Esc, a, s, d, e, w, Enter Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 CTRL+ALT+DEL? Kanskje i Windows....neida. For en som spiller er det nok a, w,d,s som er mest brukt vil jeg sterkt tro. Space, CTRL og ALT, TAB blir også mye brukt. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Dette var etter uendelig mange timer med tetris for Windows 3.1 :-) -M ga meg en idé .. *må laste ned* Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 På mitt tastatur er D og K slitt ned. Det er vel fordi midtfingrene(de sterkeste) hviler der. Oioi, toutch (stavelse?) og greier? :wink: Hos meg på skolen er det mest antaglig Piltast-ned siden det ikke er rulle hjul på musen. Hjemme er det vel, asdw og space kan jeg tenke meg.... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 med meg er det klart knappene: CTRL, SHIFT, A, S, D, W og SPACE som blir mest brukt. Spiller Half-Life/MODs. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Oki... Men hvilken brukes minst?? Forslag ut i luften; "Scroll Lock"! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Space definitivt, men Alt, WASD, Delete, Shift blir oxo mye brukt. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Oki... Men hvilken brukes minst?? Forslag ut i luften; "Scroll Lock"! F11 er ikke mye brukt hos meg da... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Oki... Men hvilken brukes minst?? Forslag ut i luften; "Scroll Lock"! F11 er ikke mye brukt hos meg da... Da spiller du ikke Battlefield :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå