Gå til innhold

3.2 Patchnotes ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig ikke Grendel, ofc må du kunen klassen din for og spille dk tank i Ulduar. Men vell vell.

 

Ofc var dk ment til og være "best" det er jo en grunn for att den er en hero-class? O.o vell jeg ser lyst frammover, siden jeg endelig kan få litt hard motstand når det gjelder dken min.

 

Egentlig ikke Bleh^^, om du tror Blizzard med vilje prøver å lage en klasse OP fordi den er Hero Class tar du fullstendig feil.

 

Grunnen til den lære å spille klassen kommentaren er at til nå har DK-tanks bare kunnet spamme cooldowns når de er klare og være mye mer effektive en andre tanks som må tenke seg om når det er smart å bruke defensive cooldowns.

Lenke til kommentar

Vel Paladins var og slik sett en "Hero" class i Warcraft 3 på lik linje med Death Knight (Arthas f.eks var både en Paladin og en Death Knight senere).

 

Hero class mener jeg er et feil ord å bruke, ingen skal være superb og overlegen andre klasser på alle punkter, det er en balanse som må følges. At DKs nå blir nerfet gjør dem ikke noe dårligere, det gjør dem bare slik andre klasser er i dag, med fordeler og svakheter og det er derfor vitkig å vite både hva man kan, og ikke kan, utføre og vokse med dem.

Lenke til kommentar

Soon: Copyright 2004-2009 Blizzard Entertainment, Inc. All rights reserved. "Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon."

Lenke til kommentar

hmf.. først etter jeg har brukt over 20.000g på mounts på mange karakterer, og har bltt exalted med honor hold, valliance expedition, thrallmar og warsong expedition, så blir det billig. Er jo typisk.

 

Flott at de nerfer tanking dks, kanskje warrior blir poppis igjen! er jo ingen som vil ha en rusten kar med skjold lenger, eneste man ser er Pref. DK i lfg helt ned på 5manHC nivå.

 

Men. Er jeg helt tullerusk når jeg sier at det vil bli masse nytt gear og vanskelig og skille? Normal 10+25, heroic 10+25 = 4 gearsets :S mulig jeg misforstår, men dette gjelder vel ikke de "gamle" instansene som naxxramas og Obsidian Sanctum? blir i hvertfall vanskelig for meg og holde følge.

 

Synes Warr kunne fått no mer enn bare den lille ekstra AP buffen, sett utenom at block går fra håpløs til mindre håpløs. Kanskje juggernaut tilbake til sin opprinnelig form, ikke no limits på taste of blood, eller bare Finger Of Death :)

Lenke til kommentar
hmf.. først etter jeg har brukt over 20.000g på mounts på mange karakterer, og har bltt exalted med honor hold, valliance expedition, thrallmar og warsong expedition, så blir det billig. Er jo typisk.

 

Flott at de nerfer tanking dks, kanskje warrior blir poppis igjen! er jo ingen som vil ha en rusten kar med skjold lenger, eneste man ser er Pref. DK i lfg helt ned på 5manHC nivå.

 

Men. Er jeg helt tullerusk når jeg sier at det vil bli masse nytt gear og vanskelig og skille? Normal 10+25, heroic 10+25 = 4 gearsets :S mulig jeg misforstår, men dette gjelder vel ikke de "gamle" instansene som naxxramas og Obsidian Sanctum? blir i hvertfall vanskelig for meg og holde følge.

 

Synes Warr kunne fått no mer enn bare den lille ekstra AP buffen, sett utenom at block går fra håpløs til mindre håpløs. Kanskje juggernaut tilbake til sin opprinnelig form, ikke no limits på taste of blood, eller bare Finger Of Death :)

Du tenker på pve perspektivet med den juggernauten der håper jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...