Gå til innhold

3.2 Patchnotes ute.


Anbefalte innlegg

De har vel kanskje tenkt at det skal være en måte å holde interessen til å spille oppe.

Det blir nå en ny måte å spille på som kanskje opprettholder interessen hos spillere som var blitt lei av HL spam. Ikke vet jeg, men er sikker på at Blizzard tenker økonomi hele veien.

Jo flere spillere de beholder jo mere penger i kassa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste en tråd på Maintankadin om de nye forandringene til Holy.

 

Det ble antatt at det nå blir slutt med HL spamming fordi man vil gå oom.

 

Det nye blir å ha Beacon på tank + sacred shield oppe hele tiden.

 

Bruke 1 FOL på tanken som man passer på å fornye før hot effekten går ut.

 

Tida i mellom brukes til å spamme FOL på raidet.

 

HL + HS skal kun brukes ved behov når tank tar ekstra skade.

 

JOL gir med forandringene 2% av spillerens hp tilbake og skal dermed bestandig brukes.

 

Dette betyr at Holy pala's må forandre spillestil, det er ihvertfall slik Blizzard ønsker at det skal gjøres nå.

 

Hvis ikke dette blir å fungere vil de nok komme med fix.

 

 

Men igjen dette må testes ut etter at patchen er live og ingen vet hvor bra eller dårlig dette vil fungere før det er prøvd.

 

 

Problemet er dermed følgende. Paladins går over til å bli mer en raidhealer, dog veldig dårlig en, heale raidet med FoL er absolutt ikke effektivt og du får healt kanskje 2 personer før raidet er helt opp igjen av prester og druids uansett. Vi gjør det i tilegg mye dårligere på MT-healing ( Fordi vi må bruke FoL ) Tanks tar allerede såpass skade at det er nødvendig å pumpe ut HL over tid ( Snakker Hardmodes ). Etter disse forandringene ser det ut til at discprester kommer til å ta over jobben vår og paladins blir tatt med for buffs.

Lenke til kommentar

Netopp det jeg er redd for Grendel, vi blir buffe halt om halt til en skakket stilling som kanskje nødløsende AoE healer mens man blir virkelig nerfet der vi hadde vår fordel, singel target healing.

 

Hva vi sitter igjen med er et tomt skall og et par pene buffs. Tror jeg skal skifte fokus til tank / DPS heller nå, har et par disc priests i guilden som da blir mye bedre på singel target healing enn hva jeg er.

Lenke til kommentar
Ja jeg sitter å levler presten min as we speak :) Er vel 80 til helga.

Jaja, sånn går det når man må alltid spille det som er best.

 

Jeg hadde litt lyst å slenge samme kommentaren, men jeg syns det ble litt syrlig.

 

Har ikke du bytta char sånn 5 ganger bare siden WotLK kom ut -Grendel- ? :p

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Jeg vet iallefall at denne "nerfen" er av liten betydning for meg og gleder meg heller over raid-tools som SS/FoL og Beacon of Light, og den massive boosten til 2v2-speccen min. :D

Bare synd 2v2 blir kjipern når man ikke en gang kan compete om gear der ;)

 

Tenker jeg ikke over engang. 98% sjanse for at det ikke skjer.

Lenke til kommentar
Ja jeg sitter å levler presten min as we speak :) Er vel 80 til helga.

Jaja, sånn går det når man må alltid spille det som er best.

Det får nå være opp til Grendel. Jeg er selv altaholic og hadde ikke klart meg med bare en char/klasse.

Lenke til kommentar
Jeg vet iallefall at denne "nerfen" er av liten betydning for meg og gleder meg heller over raid-tools som SS/FoL og Beacon of Light, og den massive boosten til 2v2-speccen min. :D

Bare synd 2v2 blir kjipern når man ikke en gang kan compete om gear der ;)

 

Tenker jeg ikke over engang. 98% sjanse for at det ikke skjer.

Skjer det får vi bare satse mer på 3v3 :p

Men bare lurer, hva hadde de som grunnlag for å gjøre 2v2 en season dårligere?

Lenke til kommentar
Jeg vet iallefall at denne "nerfen" er av liten betydning for meg og gleder meg heller over raid-tools som SS/FoL og Beacon of Light, og den massive boosten til 2v2-speccen min. :D

Bare synd 2v2 blir kjipern når man ikke en gang kan compete om gear der ;)

 

Tenker jeg ikke over engang. 98% sjanse for at det ikke skjer.

Skjer det får vi bare satse mer på 3v3 :p

Men bare lurer, hva hadde de som grunnlag for å gjøre 2v2 en season dårligere?

 

Fordi det er et rent hellvette å balansere? ikke at de gjør noen god jobb ellers med balansen i PvP da.

Greit ting ikke er balansert mot 1vs1, men som retpala har man jo ikke en dritt å stille med mot kite klasser. Og da mener jeg bokstavelig talt _ikke en dritt_.

Free kill...

 

/rant

Lenke til kommentar

Var nettopp i en wsg runde som varte i 56 min. Etter "noen" sånne runder skjønner jeg godt at folk er lei av så sinnsykt lange runder men synes virkelig Blizzard kan fikse det på en annen måte. F.eks med å putte inn en 3 min pause som man kan aktivere etter så og så lenge (begge teamene godtar elns) hadde vært nyttig ettersom flere på vårt team måtte ta en kjapp tur på dass. Liker heller ikke at man med 3.2 kan bruke mount i wsg i lvl 29 bracketen ettersom jeg misliker wsg med mount og ikke vil twinke i lvl 19. Eventuelt kan man jo og lage egne BGer for folk som bare vil kjapt inn, få litt honor og merker og dra ut igjen sånn som man får for twinks. Er og litt skeptisk til hvordan køer blir nå som det blir seperate BGer for lvlere og twinker, synes køene er lange som de er, ihvertfall i Blackout og Misery. Er ikke så sinnsykt artig å vente i en halvtime for å spille noe som varer i et kvarter.

Lenke til kommentar

helt skam hvor mye de skal nerfe death knights -_-

 

Jeg har en rogue main og ser sykt godt ut når vi kan bruke axes, blir nok det vildeste dpsen som kommer da. Blir vell og dra enda mere i fra på topen xD

 

Vell jeg har (som alle andre) en DK alt, men min tanker ulduar, og med disse nerfene vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. vi får jo ikke mye Threat, HP eller noen spec som fungerer. Dette er bare tåpelig, syntes nå jeg, att blizz putter ut en hero class som er medt til og være litt OP, og joda den var meget så OP ved release, men hvorfor nerf,nerf,nerf ved hvær eneste patch?

Ja det er for mange dks ute på alle servers. Men når de nerfer classen tviler jeg på att det er noobsa som slutter og spille dk, tror heller det er de pro Main Tanksa elns som reroller da ass. sorry for og si dette, men denne patchen er bare totalt LOL kan ikke si mere en og le til denne patchen...

 

 

Edit: Filosofem; På min server er WSG og allt sånnt BG pakk Instant anera <3 aswell.

 

 

Bleh Out-

Endret av Bleh^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...