Gå til innhold

3.2 Patchnotes ute.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For øvrig, et konkret spørsmål: Når emblem of heroism og valor forsvinner.. blir eksisterende konvertert til conquest?...

 

Jeg tviler på det, siden man fortsatt vil bruke de samme emblemene til å kjøpe ting.

Heroism og Valor items vil fortsatt bli solgt for samme emblems som i dag.

 

Man kan bytte inn Emblems of Conquest til Valor, og Valor til Heroism.

Ja.. det virker vel logisk det du sier... Uansett.. vil gå ganske kjapt å få fyllt opp en del conquest emblems allikevel.. ligger bare på et 20-tall nå.. .:)

Lenke til kommentar
For øvrig, et konkret spørsmål: Når emblem of heroism og valor forsvinner.. blir eksisterende konvertert til conquest?...

 

Jeg tviler på det, siden man fortsatt vil bruke de samme emblemene til å kjøpe ting.

Heroism og Valor items vil fortsatt bli solgt for samme emblems som i dag.

 

Man kan bytte inn Emblems of Conquest til Valor, og Valor til Heroism.

Ja.. det virker vel logisk det du sier... Uansett.. vil gå ganske kjapt å få fyllt opp en del conquest emblems allikevel.. ligger bare på et 20-tall nå.. .:)

 

Jepp, er jo bare å farme heroics :p

Lenke til kommentar

Disabling experience gains will prevent a player from gaining experience through any means available in the game. Players with experience gains turned off who compete in Battlegrounds will face off only against other players with experience gains turned off.

 

Dette kan få to følger:

- det blir veldig, veldig mye lettere å twinke (slå av xp -> skaff alt gear uten frykt for å dinge)

- man får rene twink-kamper i BGs (omsider), MEN

 

Jeg ser for meg at en del vil betale 10g for å slå av xp, skaffe seg alt gear og så slå på xp igjen for å få lette BG kamper. Vi får se. Endringen vil i stor grad ta bort utfordringen med å skaffe seg gear, men kan også resultere i kamper med jevnere motstand.

Lenke til kommentar
Jeg ser for meg at en del vil betale 10g for å slå av xp, skaffe seg alt gear og så slå på xp igjen for å få lette BG kamper. Vi får se. Endringen vil i stor grad ta bort utfordringen med å skaffe seg gear, men kan også resultere i kamper med jevnere motstand.

 

Men da vil de jo også levle, siden du nå får experience for PvP. Eller misforsto jeg?

Lenke til kommentar
Nei, slår du av exp så slår du av all exp, det gjelder både all PvE, questing og BGs.

 

Les nøyere.

 

Jeg ser for meg at en del vil betale 10g for å slå av xp, skaffe seg alt gear og så slå på xp igjen for å få lette BG kamper. Vi får se. Endringen vil i stor grad ta bort utfordringen med å skaffe seg gear, men kan også resultere i kamper med jevnere motstand.
Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Nei, slår du av exp så slår du av all exp, det gjelder både all PvE, questing og BGs.

 

Les nøyere.

 

Jeg ser for meg at en del vil betale 10g for å slå av xp, skaffe seg alt gear og så slå på xp igjen for å få lette BG kamper. Vi får se. Endringen vil i stor grad ta bort utfordringen med å skaffe seg gear, men kan også resultere i kamper med jevnere motstand.

 

 

som vil medføre at du får xp fra bg ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...