Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Må si jeg er veldig fornøyd med endringene. Jeg spiller også pala, men som prot med mining og JC, så jeg får insane stamina boosts :!: Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes denne patchen ser bra ut jeg. Spiller prot pala, og kan ikke se at jeg mister noe særlig her. Utenom Exorcism som får casting time, synes den var grei nå jeg. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Liker ikke hvordan Blizzard gjør det for tiden.. det skal liksom gjøre alt så lett for casuals.. krever ikke noe lenger. Lenke til kommentar
klozzmajor Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 mountsdelen er jeg veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Og WSG endringene... Aldri mer 45min. kamper Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Litt teit det med WSG kampene da De lange kampene med 2-2 før vi endelig setter flagget er helt fantastiske Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Sant nok, men det blir kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ler av rogues med axes. Synes det blir helt feil i forhold til hva en rogue er, men greit i forhold til at flere kan bruke axes når de dropper. Tipper vi ca 1 måned før 3.2 kommer ut, eller vil det ta mer tid? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ler av rogues med axes. Synes det blir helt feil i forhold til hva en rogue er, men greit i forhold til at flere kan bruke axes når de dropper. Nå passer ikke rogues til maces heller da... Er jo ikke akuratt "stealthy" Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ler av rogues med axes. Synes det blir helt feil i forhold til hva en rogue er, men greit i forhold til at flere kan bruke axes når de dropper. Tipper vi ca 1 måned før 3.2 kommer ut, eller vil det ta mer tid? det vil ta mye lenger tid.. det er content patch.. den skal først på PTR. tipper rundt slutten av året. (nå er jeg litt negativ og da) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Nja, tenker rundt August/September jeg Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 De fleste 1h maces ser jo i det minste greie ut. 1h økser kan være rimelig svære greier. Ser jo snart ikke forskjell på en shaman(ench) og en rogue lengre. Kan vel ikke være i slutten av året? Patchen er jo ute på PTR realms, så 5-6 måder på test realms høres mye ut. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 er den?.. jeg prøvde i går. fant ingen test realms :/ Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Kopierte akkurat over en char, og fikk valget mellom 4 realms. Håper den kommer raskt, da jeg slipper unna med en del gull når det kommer til mount endringene Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jupp, skal definitivt skaffe meg Albino Drake når mountene blir billigere :!: Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 såpass ja.. da får jeg prøve enda en gang når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) # Resilience: No longer reduces the amount of damage done by damage over time spells, but instead reduces the amount of all damage done by players by the same proportion. Ser resilience får en buff også. Tilsvarer vel omtrent 10% damage reduction (bortsett fra mot dots, som blir uforandret) for de fleste pvpers, noe som ihvertfall tilsynelatende er ganske mye. Edit: Som om healers ikke var vanskelige nok å drepe fra før. Endret 19. juni 2009 av Inxs Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hmm.. som holy paladin er jeg også litt skeptisk.. blir spennende å se hvordan nerfs evt. blir kompensert av økning i mp5... For øvrig, et konkret spørsmål: Når emblem of heroism og valor forsvinner.. blir eksisterende konvertert til conquest?... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 For øvrig, et konkret spørsmål: Når emblem of heroism og valor forsvinner.. blir eksisterende konvertert til conquest?... Jeg tviler på det, siden man fortsatt vil bruke de samme emblemene til å kjøpe ting. Heroism og Valor items vil fortsatt bli solgt for samme emblems som i dag. Man kan bytte inn Emblems of Conquest til Valor, og Valor til Heroism. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Litt teit det med WSG kampene da De lange kampene med 2-2 før vi endelig setter flagget er helt fantastiske Hver sin smak, etter 4 år med wsg har jeg ennå ikke lært meg å like det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå