reef91 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hei, jeg har ett ganske irriterende problem. Når jeg setter den stajonære maskinen min i hvilemodus (den powerkanpp-lignende knappen på startmenyen) vil ikke dataen min gå på ivjen uten at jeg tar av og på strømforsyningen igjen. Noen som har noen forslag? Bare si ifra dersom dere trenger specs på datamaskinen. Håper på gode svar! Endret 18. juni 2009 av reef91 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Du kan jo sjekke hendelseslisten (søk etter i start-menyen) På loggane kan du sjå om det står noko om ein feil med hvilemodus. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 står ingen feil ang. hvilemodus der. Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kor lenge har hvilemodusen oppført seg sånn? Viss du har installert eit nytt program i det siste, kan det vere det som tullar. I så fall kan du gå inn på systemgjenoppretting, og angre siste installasjon. Om det ikkje løyser problemet, er det kanskje enklast å berre reinstallere Windows. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Har vart en stund, så hvilket program det kan være aner jeg ikke. Jaja, skal bytte HDD's snart alike vel så jeg får ta en clean instal da Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå